poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2521 .



Nu dau spaga, nu iau spaga.
proză [ ]
mic experiment cu t-shirt

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-04-13  |     | 



cuvant inainte:

Gicule, te-ai gandit vreodata , dupa ce ai parasit o discutie si ai crezut ca ai fost inteligent si interesant , ca multi au zis imediat dupa ce ai disparut : " Doamne, ce idiot " ?
-------------------------------------------------------


Eram tanar frumos si vroiam cu tot dinadinsul sa fiu bagat in seama, sa influentez si sa nu ma plictisesc in viata asta de " tranzitie " din Romania. Totul a inceput de cand am devenit faimosul fotomodel Bebe Fulger si am aparut pe copertile catorva reviste renumite de moda . Dupa aia, interviuri la ziar, Teo, si chiar autografe pe strada. Dar nu am vrut sa ma opresc la " un frumos de rand " care doar fulgera inimile fanelor, ci am vrut sa ma transform intr-o personalitate multipla. Bebe cel frumos si sclipitor.
Intr-o zi , am luat un T-shirt alb si am tiparit mare, cu negru , pe fata si pe spatele lui:

NU DAU SPAGA, NU IAU SPAGA.

Planul era ca dupa ce fac valva prin ziare si la televiziune sa incep o campanie cu bratari de cauciuc gen cea a lui Lance Armstrong . Bratari portocalii , 30.000 lei bucata , pe care scrie " Nu dau spaga, nu iau spaga ". Banii incasati pe bratari sa fie donati orfelinatelor. Genial nu ? Era timpul, campania anticoruptie era deja o realitate. Deci, reusita proiectului meu aproape asigurata . Bebe Fulger , un nou revolutionar celebru. Lucrurile insa nu s-au intamplat chiar cum mi-am visat. Am pus maieul si am iesit la o discoteca renumita. In timpul dansului , fetele incalzite si vesele, se frecau de mine si-mi
sopteau " Bebe, da pe mine ma iei ? Nu trebuie sa-mi dai spaga , mergem la toaleta " Barmanul de la discoteca se uita cam dusmanos la maieul meu asa ca am plecat , mai cu seama ca nu erau paparazzi in discoteca. Uf , am inceput-o cu stangul. Nu stiu cum s-a facut dar pana mi-a oprit un taxiu am asteptat o ora. Ai dracului soferi neciopliti treceau pe langa mine si imi strigau " Baaaa...da m--- iei ? " dupa aia claxonau ca niste nebuni. Cand in sfarsit a oprit un taxiu am bagat de seama ca soferul era beat mort si am renuntat. L-am sculat din somn pe Nelu si a venit sa ma ia cu noua lui Dacie Solenza, in pijama . Cum am intrat in masina , n-a mai pornit. S-a uitat Nelu la maieul meu cu ura si mi-a zis : " Bine ma Bebe, si acum cum ajung acasa, asa in pijama ? De ce porti t-shirtul asta stupid ? Nu vezi, aduce ghinion ." Mi-am zis, nu renunt nici in ruptul capului. A doua zi eram invitat la Teo. Am aparut cu maieul la masa, m-a pus singur . Pana si Luciu aia mi se uita in ochi si la fund nu la sanii mei. Si zambea de i se vedeau chilotii. Pe scurt a iesit un intrviu de rahat , a bagat de seama ce scria pe t-shirtul meu doar la sfarsit mi-a zis " De ce ai furat maieul Camatarilor ? " a ras singura de gluma ei , dupa aia au ras toti la comanda si a trecut la Benone Sinulescu . Am plecat cam dezamagit si din cauza ca nu mi-era foame am intrat intr-un restaurant scump si gol. Am asteptat o ora pana ce un ospatar a venit sa ma anunte ca in zece minute inchid. Urmatoarele 2 saptamani au fost un calvar. Nu am reusit sa scot nici un certificat, nici o adeverinta, am mancat numai la supermarket, in ziare primisem o noua porecla : Bebe Spaga si nici macar femeile urate nu-mi mai zambeau. De autografe nu mai vorbesc. Ca sa vezi, unde dai si unde crapa. Si uite asa , am renuntat. Am trecut inapoi la hainele mele Versace si Armani. Azi sunt invitat din nou la Teo. Benone insa , nu e pe lista ei , sic.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!