poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2630 .



am curtat o femeie gonflabila
proză [ ]
(sodomia si gomoreea)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [vlad balan ]

2005-06-10  |     | 



Printre case gri bătute crunt de arșița soarelui din estul vestului, un individ mai mult mic decat mare se scărpina pe spate folosindu-se de o masină de scris rusească. Tocmai il vazusem cum bate intr-un ritm frenetic, ca si cum ar fi fost pe ducă si ar fi trebuit să-si redacteze testamentul pană ca Sfantul Petru sa-l ia la intrebări.eram oarecum ametit după o experintă neplacută cu o chitară bas gri pe care o traisem cu o seară in urmă. stateam in acea perioada in casa mea decentă din Dărâmați 68 si dupa ce privisem până pe la orele 23 un serial spaniol am plecat in goana mare sa beau un pahar cu apa caci nu mai rezistam (trebuie spus ca in timpul filmului n-am indraznit sa ma misc din fata tv-ului, era mult prea frumos) si in graba mea spre chiuveta am dat nas in nas cu o chitară bas in camasa de noapte...Dar cum e dom'le posibil, m-a intrebat cu neascunsă mirare domnul Teofil căruia i-am povestit intamplarea...Dar stai domnule draga sa vezi:am incremenit... era un fender precision vintage din '63. DaR DoMnUlE drAGă! eu n-am avut in viata mea de-a face cu chitarele bas, crede-mă! Corzile îi atârnau într-un mod barbar... deodata...mi-a venit in capul pana atunci golit de orice urma de rațiune intraga terminologie muzicala: in teasta mea se invârteau diezi zglobii, bemoli care militau pentru drepturile gândacilor de colorado, becari loviti de paradontoza, game minore majorate de propria lor conditie de a fi game minore și nu in ultimul rând tabulaturi pirat cu metallica...mi-am simtit capul greu ca un capodastru si m-am prabusit...pierzându-mi cunoștința.
M-am trezit (am presupus) după vreo cateva zile. m-au trezit picaturile de cerneală care curgeau pe spatele unsuros ale omului-mașină de scris. aflasem că umblasem fara să stiu de mine și ceea ce m-a frapat cel mai tare: ajunsesem sa fac curte unei femei gonflabile...am decis sa ma casatoresc cu chitara bas... am trait fericiți pana la adânci bătrâneți.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!