poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 784 .



Filipisme mondene exprimate în scurtisime
proză [ ]
Continuare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [filipisime ]

2009-08-09  |     | 



Caracterul
Între inteligență și caracter ar trebui să existe concordie;
inteligență găsim des, caractere, foarte rar.

Dezavantajul culturii
Cu cât ești mai cult și mai stilat, cu atât ești mai nefericit.

Capitalul cultural
Este imens, înmagazinat în circomvoluțiunile cerebrale, dar din care nu poți obține vile somptuoase ca ale noilor bancheri de tranziție.

Decadența
Are la baza doar două forme: despotismul sau demagogia.

Vorbele mari
Cei care vorbe mari aruncă, numai banul îl visează și câștigul fără muncă.

Dreptatea
Iși pierde valoarea atunci când ai pierdut exercițiul puterii.

Disprețul
Sunt și genii care trebuie să suporte disprețul ignoranților, prin neputința celor săraci cu duhul de a-i ințelege.

Agricolă
Să nu te aștepți să culegi decât numai ce ai semănat.

Educația și caracterul
Educația-i cultura caracterului, cultura-i educația minții.

Egoismul
Educația frazelor goale cu care ne acoperim deșertăciunile omenești.

Echilibrul
Câștigul unora în dauna altora.

Eternitate
Toate trec pe lumea asta, toate-numai răul rămâne în eternitate.

Stima
Se obține greu, deaceea în viață trebuie să te porți în așa fel încât și dușmanii să-și dorească moartea.

Îndoială
.Dacă cineva-ți dă un șut, ia lecții de karate; dar dacă nu ai atins performanțele necesare, nu răspunde la provocări.
.Numai superbogații lumii își permit prostiile pe care le fac și pe care le ridică la rangul de norme etice, numai pentru ei.

Puterea banului
Inteligența este o pârghie cu care poți muta pământul din loc, dar superbogătașii apelează la puterea banului.

Corupția de tranziție
Arta de a obține averi colosale fără muncă și din bugetul statului, fără aport de inteligență, dar cu spirit aventurier.

Întrebare en-vogue
Ce faci cu uriașele averi, dacă nu poți trăi decât o viață?

Îndrăgostitul
Își poate ascunde tainele amorului , precum bubuitul tunului, pentrucă ochii și fața-i vorbesc totuși.

Abilitate feminină
.Pe bărbatul sărac cu duhul, femeia îl poate face după nevoie, când dorește, leu sau miel blând.
.Când o femeie îți reamintește porecla drăgălașă cu care te alinta înainte, fii sigur că-ți pune coarne.

Filozofia
Conturează în linii mari rezumatul epocii și mai ales al contemporaneității.

Gloria adevărată
.Nu se mănâncă, nu se arată, e decentă, nu face zgomot, zise un adept al vremurilor apuse.
.Este mai ușor să suporți nenorocirea între prieteni, decât fericirea printre opozanții sau invidioșii tăi.
.Oricât de mare e compasiunea unei femei, ea te rănește mai mult decât batjocura ei.
.Fericirea nu-ți creează decât amintiri, nenorocirea numai șocuri și căderi psihice.
.Frumusețea este un voal care ascunde multe nenorociri.
.În orice critic de artă, de teatru, etc, se poate ascunde un scriitor nerealizat.

Pamfletul inteligent
Poate distruge mai mult decât o ghiulea de tun.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!