poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 892 .



Anotimpul urmei
proză [ ]
value

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dorin Ghimis ]

2009-08-11  |     | 



Anotimpul urmei

Căderea frunzei, nici pământul nu o mai putea opri. Călătorul,se opri, își cercetă pașii ,uimit , descoperi că au rămas aceeași .Aceleași urme,pretutindeni ,doar direcțiile erau uneori schimbate .Pe lîngă urmele pașilor mei ,cînd trec, nu renasc și miros a cenușă .Se spălă cu cenușă într-un râu de cenușă și fața nu îi mai era decât mască ,trupul vremelnică casă. Nebun să fii, urmele pașilor tăi te trădeaza uneori ,deseori și te aleargă de când până unde, totdeauna. Începând cu fiecare lacrimă pe care am știut-o am plâns pentru el ,cînd l-am văzut așa gol în carapacea sa. Nu vă gândiți la mișcare, eu am văzut și linii ce se opresc ,nu doar oameni .Așa că pretutindeni există credința că patria liniei nu este cercul și probabil perspectiva.Lumea se poate schimba cu un sărut, cu un anotimp ,praful îmi amintește de stele,marea de lacrimi .Și după cum vă spuneam, călătoream prin propria senzație de a fi, fără nici o mustrare ,știam că cenușa și omul din mine nu vor trăda focul,doar vor uita să îl aprindă -Locul adică.Om fiind aproape totdeauna ,geometria mea precisă era viața .În acest plan îmi etajam toate urmele ,toate valurile ce mă credeau stâncă ,toți ochii care m-au văzut ca și cum aș fi devenit.Putem rănii prin crez ,o culoare ,putem să o schilodim chiar.Culorile sunt forma luminii primordiale ,după ele ne ascundem modul de a vedea de la perspectivă până în punct.Punctul de vedere, adesea nu este un crez ci mai de grabă o matriță, o mască, o aparență .Vezi asta vroiam să spun,sufletul meu și tot ce sânt îți aparține dincolo de interese și dorința de a te avea lîngă mine.Dar nu mai privi atât de galeș ,florile din glastră oricum o să moară și e păcat să crezi și dacă nu crezi e tot păcat .Nu am să îți cer nimic, în locul cuvintelor mele, ele sînt doar ideile ce vor să te atingă.Așadar chiar dacă zilele nu ar avea o ordine prestabilită, primăverii îi datorez, numele tău iubito ,dar nu mă auzi.De stele ne ascundem în somn ,când zeii adorm, a destinului vrere .Locurile nu vor fii niciodată însemnate .
E noapte,peste tot, pretutindeni ,lumina aleargă neobosită ,prin universuri reci ,pentru a ne surâde ecoul stelelor moarte.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!