poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1987 .



Prima întâlnire dintre un bărbat și o femeie (Partea I)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [OBISMAR ]

2009-08-11  |     | 



Bărbatul (Băiatul)
Măine seară o voi invita la un sifon. Mai mult ca sigur că va zâmbi și va accepta.

Propunerea.

Auzi dragă, ne vedem și noi mâine seară pentru a degusta niște papanași și a bea un pahar de sifon?


Femeia (Fata)
Mustăcește un zâmbet hoțoman, îi sclipesc ochii de o plăcere ascunsă. Propunerea îi încântă sufletul și la nici câteva secunde de stat pe gânduri îi răspunde.
OK. Ne vedem mâine seară.
Unde vrei să ne vedem?


Bărbatul (Băiatul)
Aaa...
Exact.
Unde?!
Păi mă gândeam la o zonă mai centrală sau pe undeva pe unde este și un parc, pentru a ne și plimba un pic, până ne vom face picioarele ca de elefanți de la atâta mers pe jos.

Femeia (Fata)
Nu o prea încântă faptul că este invitată undeva, iar Bărbatul (Băiatul) nici măcar nu are în minte unde anume se vor întâlni.
Auzi dragă.
Tu mai gândește-te unde anume vrei să ne întâlnim și după aceea dă-mi și mie un telefon.

Bărbatul (Băiatul)
Temător că i se va da cu flit, răspunde repede.
Ok, ok, ok.
Sub pasaj la Universitate, mâine la ora 18.00 este bine? Că doar este imposibil ca prin Centru să nu găsim un local sau cârciumă unde să bem un sifon.
Și se uită repede la ea pentru ai observa reacția și mimica feței.


Femeia (Fata)
Bine.
Fie ... mâine la ora 18.00

Bărbatul (Băiatul)
Adică cum vine asta? Bine, fie...
Te văd cam indecisă. Ce? Nu-ți place locul întâlnirii?


Femeia (Fata)
Aa...
Nu.
Doar mă gândeam la altceva.
Știi tu, oamenii uneori mai au și alte probleme pe cap.


Bărbatul (Băiatul)
Păi adică cum dragă, eu te invit la un “dating” și tu deja te gândești la probleme?


Femeia (Fata)
Oo...
Nu.
Nu la astfel de probleme mă gândeam eu.
Mă gândeam cu ce o să mă îmbrac mâine.

Bărbatul (Băiatul)
Ee... Ce problemă ai și tu acum!
Aici nu îți mai pot răspunde eu la o astfel de întrebare.
Oricum după părerea mea, îmbracă-te cu ceva “casual”, dacă tot o să mergem și prin parc pentru o plimbare.
Eu unul, îți pot spune de pe acum că am să vin îmbrăcat “casual”.

Femeia (Fata)
Uite vezi.
Spui că nu este nici o problemă?!
Dar cu ar fi fost ca eu să fi venit îmbrăcată elegant și tu să fi venit îmbracat “casual” ? ? ?
Cum crezi că am fi arătat împreună?

Bărbatul (Băiatul)
Ee...
Și tu acum, dragă. Faci din țânțar, armăsar.

Femeia (Fata)
Vezi!
Așa sunteți voi bărbații, nu dați importanță la nimic.
Ok.
Bine.
Fie, ne vedem mâine la ora 18.00
Ciao.
Mai ne auzim mâine la un telefon.
Nu de alta, dar să nu intervină ceva, o problemă pe ultima sută de metri, din partea ta sau a mea.



PREGÃTIREA

Femeia (Fata)
Prin urmare, cu ce o să mă îmbrac eu mâine?
Trebuie neapărat să-mi cumpăr ceva nou de îmbrăcat.
O bluziță sau o cămășuță mai frumoasă.
Mă gândesc unde mă va duce mâine?
Va aduce și el o floare la prima noastră întâlnire sau va fi așa mai din topor?
Dacă îmi va vorbi aproape toată seara de fotbal, de foste relații, foste prietene, discoteci și de ceea ce face el pe la muncă, îl dau naibii. Nici că mă voi mai întâlnii vreodată cu el.

Bărbatul (Băiatul)
Prin urmare, unde să mă duc cu ea?
Nu pot să mă duc cu ea, nici într-un loc foarte, foarte... și nici într-un loc prea, prea...
Ce naibii am să vorbesc eu mâine cu ea? Nu de alta, dar așa pentru a o impresiona din prima.
Că nu prea mă pricep prea bine la discuțile acestea cu femeile.
Aaa...
Exact.
Stai așa că îl sun pe prietenul acesta al meu care este însurat.
Că dacă ăsta este însurat acum, trebuie să aibă ceva experiență din conversațile ce le-a avut până acum cu femeile.
Că doar naibii, el a reușit de s-a însurat și până la urmă la luat una de bărbat.
Așadar, el este cel mai potrivit om să-mi răspundă la întrebări.

Până la urmă, pune mâna pe telefon și sună.
Tzrrr, tzrrr, tzrrr......
În sfârșit se aude un răspuns de la capătul celălalt al firului.

Prietenul
Alooo... Da?! Cine este?

Bărbatul (Băiatul)
Alo.
Salut băi vere.
Sunt eu Andrei.

Prietenul
Ooo...
Salut măi omule...
Ce mai faci?
Care mai este viața ta?

Bărbatul (Băiatul)
Păi ...
Ce să-ți spun?!
Sunt bine, sunt ok…
Dar uite pentru ce te-am sunat.

Prietenul
Spune?
Te ascult …

Bărbatul (Băiatul)
Auzi?

Prietenul
Da băi, aud de când m-am născut.
Haide, zi o dată! … Că faci adiționale.

Bărbatul (Băiatul)
Mâine am și eu întâlnire cu o tipă “HOT”.

Prietenul
Păi și ce are asta legătură cu mine?
Că doar știi că eu sunt om însurat acum?
Bine, asta nu înseamnă că nu mă mai uit și eu din când în când după alte gagici.
Că doar nu a pus nevastă-mea monopol și pe privirea mea.

Bărbatul (Băiatul)
Bine măi, hai lasă...
Mă asculți și pe mine să-ți spun pentru ce te-am sunat.


Prietenul
Bine băi, hai spune o dată! Că mi se răcește cafeluța…


Bărbatul (Băiatul)
Cum spuneam, mâine am și eu întâlnire cu o tipă HOT și sincer vorbind, nu prea știu ce naibii să vorbesc cu ea.
Că doar știi, că eu nu prea aveam talent la vrăjit fetele?
În schimb tu?! Ee… he… he… Ce vrăjitor mare ai fost!
Așa că te-am sunat să-ți cer niște sfaturi.


Prietenul
Păi și ce sfaturi să-ți dau eu, dacă nici măcar nu o cunosc pe tipă.
Dar haide fie…
Să o luăm cu începutul.
Ce fel de tipă este? Ce impresie ți-a lăsat? Este mai prostuță sau este dintre acelea mai deștepte?

Bărbatul (Băiatul)
Băi vere, ce să-ți spun?!
Tipa asta este și frumoasă și deșteaptă.
Cică face acum un master pe Administrarea Afacerilor.
Așa că ce să mai zic…
Consider că este deșteaptă, că doar câte tipe în ziua de astăzi, se mai apucă și de master?
Că doar la marea majoritate le este lene să-și termine facultatea, darămite să se mai apuce și de un master?


Prietenul
Păi atunci în cazul acesta, ce sfat îți pot da eu…
Dacă fata asta este chiar atât de deșteaptă precum spui tu, păi atunci ție nu-ți rămâne nici mai mult și nici mai puțin decât să o asculți pe ea.
Uite așa fac și eu cu nevastă-mea.
Ea vorbește încontinuu și eu mă fac că o ascult.
Eee... Câteodată își mai dă și ea seama că nu o ascult, dar acum deja s-a obișnuit cu felul meu de a fi.
Prin urmare, ea o să vorbească și o să turuie acolo și tu, nu ai să faci altceva decât să o asculți cum începe să bată câmpii.
Dar o chestie să-ți mai spun.
Să fi atent la ceea ce îți va spune, deoarece femeile sunt șmechere și te va testa după ce îți încheie logoreea, pentru a vedea dacă ai fost atent la ceea ce ți-a relatat.
Asta măcar așa la primele întâlniri pentru a face o impresie bună.
După aceea o să faci și tu, cum o să te taie capul.
Și fi atent, îi mai pui și tu ceva întrebări, din când în când.
Despre viață, despre serviciul ei.
Ooo… Femeilor le place la nebunie să discute despre munca lor și să se dea mari, dar în schimb, nu le face plăcere să asculte despre munca noastră.
Așa că fi cu mare atenție și mare băgare de seamă, ca să nu pici în această capcană și să începi să-i spui prea multe despre tine.
Femeilor ori le place misterul la un bărbat, ori pur și simplu nu le interesează să te asculte pe tine vorbind una și alta. Lor le face plăcere să fie mai mult ascultate.
Așa că înarmează-te cu răbdare, înghite în gol și stai și ascultă.
De asemenea, fii atent cu întrebările, pentru a nu da impresia că o interoghezi și să se simtă biata femeie supusă unui interogatoriu și unui tir de întrebări idioate.
Poți să o întrebi dacă îi place să călătorească, ce hobby-uri are, dacă îi plac florile și care este floarea ei favorită. Să te scuzi în cazul în care nu ai nimerit să-i aduci chiar floarea ei favorită de la prima întâlnire.

Bărbatul (Băiatul)
Stai așa ...
Adică ce vrei să spui, să mă duc cu o floare sau cu un buchet de flori la întâlnire?

Prietenul
Auzi mă găgăuță?
Tu o placi pe tipa asta? Da sau ba?

Bărbatul (Băiatul)
Da băi vere, doar ți-am mai spus că-mi place de ea.

Prietenul
Păi și atunci ce naibii te calicești atât la o floare sau un buchet de buruieni.
Băi frățică, tu mă asculți pe mine la ceea ce îți spun?
Îți iei deja notițe?
Să nu care cumva să uiți naibii ceva din ceea ce ți-am spus.
Deoarece totul este important și are relevanța sa.
Așadar unde rămăsesem.

Bărbatul (Băiatul)
La întrebări.
Îmi spuneai mie ce fel de întrebări să-i adresez.

Prietenul
Aaa...
Da.
Exact.
Și cum spuneam. Mare atenție și la aceste întrebări ce i le vei adresa. Deoarece dacă îi pui prea multe întrebări, mai mult ca sigur că o vei plictisi și de asemenea o vei agasa.
Și încă un sfat.
Știu că ești mare iubitor de fotbal.
Să nu care cumva să-i vorbești despre fotbal, dacă nu este și ea o iubitoare a acestui sport.
Pur și simplu o poți întreba dacă îi place vreun sport, iar dacă ea nu spune că-i place fotbalul, să nu începi cu fel de fel de onomatopee.
Și să începii să te dai în stambă că ție îți place fotbalul și că îți place să te duci cu prietenii pe stadion.
Nu, nu, nu.
Astfel de discuții să le eviți, deoarece vei face o impresie proastă de la bun început.
Iar dacă ea spune că îi place patinajul sau gimnastica, tu să spui că nu te omori după aceste sporturi, dar oricum le admiri și uneori când sunt campionate sau ceva la televizor, cu astfel de sporturi, iar dacă tu în acel moment nu ai nimic de făcut, mai arunci și tu un ochi sau o privire și la asemenea activități sportive.
Haide că deja ți-am spus prea multe și după aceea îți împui prea mult capul.
Prin urmare ai înțeles ceea ce este mai important la o întâlnire dintre un tip și o tipă?
Ea vorbește și tu trebuie să fi un bun ascultător și fii atent ca nu care cumva situația să degenereze și să fie total invers, adică tu să te transformi în vorbitor și ea să fie cea care te va asculta. Deoarece o vei da în bară, prietene.
Haide, ciao și ne mai auzim.
Baftă la întâlnire și după aceea să mă suni și pe mine să-mi spui cum a fost.
Să-mi spui dacă la sfârșit te-a lăsat să o săruți sau doar v-ați pupat pe obraji.
Deoarece dacă v-ați pupat doar pe obraji când v-ați despărțit unul de celălalt, înseamnă că veți rămâne doar prieteni și nimic mai mult.
Haide, bye bye bye și să ne auzim sănătoși și victorioși.

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!