poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 836 .



Mozaic de proză scurtisimă și umor ritmat
proză [ ]
Eșalonul 2 : 1999,1998,1997,1996

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [filipisime ]

2009-08-30  |     | 



"Ciocu' mic"
Formulă cu care un agramat și-a persiflat adversarii politici, a scandalizat Parlamentul, dar acum o întâlnim în gura adversarului.

Apărare
Câteodată, pentru a te putea apăra de răutatea unui prieten ai nevoie de ajutorul a 10 dușmani.

Măreția căderii
O singură cădere este plină de măreție: cascada, care nu moare. Căderea omului de jos, n-are măreție.

Autocontrol emoțional
Când gestionezi ideile, speranțele, talentul cuiva pe care nu-l placi, poți fi exigent, dar drept. Nu-l trozni înainte de a-l întreba ce probleme are. S-ar putea să ajungi la consens și să-ți pară rău că n-ai făcut-o mai de mult.

Cartea de astăzi și dezavantajele ei
Astăzi ai carte și n-ai parte decât de dușmani fără de carte, sau de necazuri.

Consecvențe
De multe ori răbdarea(consecvența), este cheia succesului, mai mult decât inteligența geniului.

Anomalie dentară
Dentistul i-a extras lui X măseaua cea de minte, dar ce ciudată întâmplare, de-atuncea minte, nu mai are.

Curiozitate
Nu-nțeleg de ce femeile au mare nevoie de bani: muncesc mai puțin, nu joacă la cazino, nu au amanți de întreținut, decât acele vip-uri urâte, bătrâne și bogate.

Deziderat sortit eșecului
Mă-ndoiesc că într-un referendum s-ar găsi mulți amatori care să apeleze la Republica lui Platon.

Semnificațiile cheliei
Un început de chelie te face să înțelegi mai bine crizele primadonelor supraponderale, decât toate tratatele de psihologie.

Calitatea aurului
Aurul ucide iubirea când ea prisosește sau lipsește cu desăvârșire.

Limba
Este tatăl sau copilul gândurilor tale sau ale altora.

Frica
Câteodată ucide, alteori te apără, depinde de circumstanțe.

Imaginația
Imaginația înflăcărată, netrecută prin emisferele cerebrale, poate produce nu numai incendii pustiitoare, ci și înghețuri veșnice.

Manipularea opiniei
Metodă en-vogue, prin care cei ce-ți gestionează sentimentele, performanțele și aspirațiile, îți pot face "ciocul mic" prin stricarea imaginii din culise, de unde-ți închide robinetul.
Singura soluție: compromisul, prin care-i accepți stăpânului ignoranța, orgoliile, capriciile și mai ales mentalitatea.

Opțiune în fața călăului
Mai bine suporți decapitarea de către călău, decât hărțuielile și torturile anchetatorului.

Paradoxuri șocante
Înainte sufeream din cauza liniștii mormântale, acum suferim din cauza violențelor sălbatice care ne îngroapă de vii.

Antipatie medicală
Dacă un medic ar refuza să-l trateze pe un bolnav numai pe motiv că e mediocru, ar proceda precum criticul literar care ascunde judecata de valoare prin omisiune.

Slăbiciunile vârstei
Dacă ești cugetător, se spune c-ai îmbătrânit, dacă nu ești cugetător, ai îmbătrânit degeaba.

Infidelitatea
Este mai rea obsesia și frica de ea, decât infidelitatea în sine.

Declarațiile de dragoste și război
Cele de dragoste au populat planeta, cele de război au depopulat-o.

Cadoul de la un necunoscut
Când un om care deși nu te cunoaște, îți face brusc un cadou, trebuie să intuiești că în scurt timp, pentru un peștișor, îți va cere o balenă.

Căsătorie cu repetiție
Cine repetă des căsătoriile, nu merită să savureze fericirea primului divorț.

Rarisimo
Cine ara atâta dreptate la vârsta senectuții, ori este un vicios fără pereche, ori un sfânt la care să te închini.

Adevărul în justiție
Nu poate fi concludent în formă, ceeace este greșit în fapt.

Avantajul claustrofobiei în timpul arestului
Este singurul loc unde meditezi la toate prostiile și nelegiuirile prin care ai trecut în viață.

Paradisul E-urilor
Biostimulatoare, conservanți, coloranți, aditivi, etc, care-ți pătrund în stomac, strică chimismul gastric și scurteaza viața, dar îți asigură o bună conservare a cadavrului după moarte.



.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!