poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1645 .



Singuratatea si remuscarea..
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [esseker ]

2009-10-21  |     | 



............................
Ea este tot ce mi-a mai ramas, acel sentiment alaturi de Ea este rece, dar stiu ca nu ma va parasi niciodata. Stiu ca va fi aici langa mine oricand, nu imi va intoarce spatele, nu ma va parasi, nu imi va spune niciodata ca sunt urata, ca sunt rea sau ca sunt mandra.
Durerea este coplesitoare alaturi de Ea dar totusi un sentiment ciudat ma face sa-i raman alaturi.Stiu ca nu ma va acuza niciodata de nimic.Ma va accepta asa cum sunt. Alaturi de Ea sperantele mele se topesc,dar imi da inspiratia de a-mi face altele. Ea nu e placuta de nimeni, uneori imi pare rau ca unii o acuza de rautate, de egoism, dar eu stiu ca fara SINGURATATE,lumea nu ar fii implinita...
.............................
M-am trezit cu gustul tradarii in gura in dimineata aceasta...M-am indreptat greoi spre baia unde dau cu ochii de prima oglinda,din viata mea de "femeie" infidela...Ma privesc si imi dau lacrimile...
...
Ma intorc in fata oglinzii si imi privesc corpul...Caut posibile semne ale noptii de amor...pe care am petrecut-o in bratele iubitului meu...Nimic care sa nu poate fi ascuns. Mai greu de machiat se dovedesc a fi gandurile mele,care impletesc remuscarile cu fiorii noptii trecute...
Intre pasiune si remuscare...
Din cand in cand,gandul la celalalt imi reaminteste de noaptea pe care am petrecut-o cu el. Vreau sa sterg aceasta imagine din minte,nu pentru ca nu mi-ar fi placut,ci pentru ca ma simti vinovata pentru placerea pe care am simtit-o.La naiba!Macar de as putea sa-l scot din minte!
Remuscarea bate la usa...Inima imi bate din ce in ce mai tare.Ii deschid si ma arunc in bratele-i doar ca sa-i evit privirea...Prezenta ei in camera in care in urma cu cateva ore faceam dragoste cu primul barbat mi se pare apasatoate.Ma sperie gandul ca ceva ar putea sa ma dea de gol.Ma uit cu teama in jur,cautand urme care nu exista.Apoi imi dau seama cat de ciudata trebuie sa par in fata ei atat de agitata.Ma uit la ea.Imi spun in gand ca nu o sa afle niciodata ceea ce simt eu acum....
Trebuie doar sa incerc sa uit..Sa ma iert si apoi sa uit...
............................
Stau pe o margine si o privesc.Nu ma vede,sau asa vrea ea sa cred...Nici macar nu crede ca mai exist!Eu cred insa in mine.Nu pot sa-mi sterg lacrimile,nu pot sa-mi aduc zambetul inapoi,nu pot nici macar sa-i vorbesc ei...Mi-as dori sa-i raspund la intrebari,dar am doar privilegiul sa ma privesc.N-am voie sa o judec,dar voi fii alaturi de ea,cand altcineva o va face...Realizez cat i-am fost de infidela,e a nu-stiu cata oara cand ii insel increderea...I-am promis de atatea ori ca singura persoana pe care o voi lasa sa ma domine voi,fii eu...Iar am clacat gresit...
Imi urla ca iar voi fii ranita,ca iar voi suferi din cauza mea...Ca iar si iar gresesc...Stiu...dar sper sa ma ierte a nu-stiu cata oara...
Cu timpul o sa se resemneze...si eu in urma ei...V-a merge alaturi de mine,si v-a privi poate,cum imi tarasc pasii,incercand sa gasesc drumul pe care odata l-am stiut atat de bine...drumul spre singuratate...Cum as putea sa ma ajut cand nici pe ea nu am putut-o salva?...
.........................
M-a durut sa-l stiu langa mine o noapte intreaga,iar in minte imi zacea remuscarea...
Cred ca acum imi doresc sa nu-l fii cunoscut,insa ma intreb ca daca el nu ar fii fost,eu nu mi-as fii amintit cum e sa-ti fie dor de cineva,sa-i simti lipsa...Sper sa fie doar atat...Cred ca vreau sa iubesc pe altcineva...pe cineva care sa tina la mine,careia sa-i pese de fiinta mea,pe cineva care are putin loc si pentru mine in sufletul lui!Ma intreb daca ar putea seamana cu el,daca ar fii gandit ca el,daca m-ar fii invatat putine din cate m-a invatat el...Si stiu ca nimeni nu seamana cu el...
As vrea sa fiu fericita,sa stiu sa-mi alimentez bucuria,dar nu reusesc sa o gasesc.O caut de ceva timp intr-un intuneric ciudat;din cand in cand se mai aprinde o luminita, dar se stinge repede caci increderea dispare. Viata perfecta e undeva departe,o pipai cu gandul si visez. Traiesc in doua lumi,fericirea se naste in mine- creste cu repeziciune- insa se sinucide,cand se izbeste de adevarul din lumea aceasta.Imi las ratiunea sa se imbete cu visuri.
.........................
Mi-e dor de sarutul sau,de zambetul sau,de ochii sai,de privirea sa.Mi-e dor de imbratisarea sa,si nu vreau sa imi mai fie dor de el,dar nu pot face nimic.As vrea sa fie langa mine,sa vrea sa ma vada,sa vrea sa ma simta,sa vrea sa ma auda...
Imi este frig si nu are cine sa ma incalzeasca...tremur de dor,si stiu ca asa va fii...mereu...
.........................
Doar eu,cu singuratatea si remuscarea,vom merge de mana,si ne vom incalzi singure!...

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!