poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1349 .



Povestea Printesei Bestie - partea a 2 - a
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [G.Iulia ]

2011-01-17  |     | 




Era cald, pădurea își trimitea aromele generoasă, un vânticel prietenos ne mângâia obrajii, copiii râdeau fericiți în joaca lor de-a toboganul pe tăpșan și era duminica. Ce face balaurul de capitala în asemenea momente idilice?!! Da, își scoate mobilul și socializează în draci, ca tot era sfânta zi de duminica! Asa ca am sunat-o pe Zina Buna, pe Aloia Balsoia, pe Marianul, pe toți i-am sunat și le-am povestit, fălindu-ma ca un balaur-mama ce sunt, peripeția cu copacul din ziua precedenta. Si cum palavrageam eu asa liniștită cu un ochi la peisagiu și unu la bestiuțe, numa ce vad cum bestia mea dispare în spatele stâlpului de telescaun din apropiere! Instantaneu am știut ce urmează și m-am repezit urlând: Nuuuuu! Doar ca picioarele mi se împleticeau, urcam în gol, eram un balaur în pragul apoplexiei. Noroc cu cealaltă mămică, care alarmata de urletele mele a fugit imediat la stâlp și a prins-o de turul pantalonilor și a dat-o jos de acolo. Nici nu vreau sa ma gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă apuca sa urce mai sus!!! Oare pompierii vin în vârful muntelui sa dea jos mite!! Sincer, acum când povestesc nu-mi mai aduc aminte nici dacă i-am mulțumit mămicii care a salvat-o, nici dacă ne-am luat la revedere de la ea și de la fetita ei, știu doar ca am trecut brusc de la apoplexie la furie în momentul când am avut bestia în " ghearele" mele de balaur și iar i-am tras o morala zdravănă!Când m-am mai calmat, am încercat sa înțeleg de ce vrea bestiuța mea sa se cațere, și mai ales unde ar vrea ea sa ajungă?!! Iata aici posibila explicație pe care Balaurul mama o dădu: La cer, acolo vrea prințesa bestie sa ajungă! E vina mea!, i-am tot spus ca mătușa ei, acum îngerul vesel Dana, s-a dus la Doamne-Doamne, în cer. Da, în Tărâmul Fericirii Calculate, Marea întâmplare era întâlnirea în cer cu Doamne-Doamne. Deci, draguța bestiuța vroia doar sa se mai joace o data cu Dana, îngerul vesel, și cum la munte, când e senin, cerul e atât de aproape, scara stâlpului de telescaun era o invitație deschisa la o incursiune în albastrul lui Dumnezeu.

In concluzie, și la munte și la șes, Balaurul a fost balaur și Bestia a fost bestie!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!