poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1248 .



Un Petec De Țară.
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Viespea ]

2011-11-15  |     | 



Un petec de țară.
11/15/2011 11:56:51 AM
Se lasă seara, ora este 15.30 Un poznaș din tagma arlechinilor îmi face discret semne cu ochii un amator, nu se pricepe mă face să zîmbesc ba chiar izbucnesc în rîs în hohot de rîs.Hej /Hej ...Eu sînt din altă lume îmi zice pe o engleză basarabeană.
Mulțumesc îi raspund numai decît, chiar mai speriat credeam că ești un hoț.
Amatorul continuă , nu se lasă păgubaș parcă e picat din lună îmi zic în gînd, aha dar uite colo peste tufiș zace jos o lună mare rotundă cît zece pâinii franșuzești la un loc, mare roșie bine rumenită.
Amatorul tăcut nu se lasă în urmă eu repezesc pașii el la fel, încetinesc mersul el la fel.
Capul aleii se intersectează cu o cățelușă mai bine zis o javră de cățea cu o cățea.
Amatorul, parcă orb de iluminatul sumbru intermitent al lămpilor de stradă merge în sens invers o urmează pe javra cu cățelușa, instincte animalice îmi zic.Zoo....
Zîmbesc iar, ceva nu este în regulă cine urmărește pe cine îmi zic,mă iau după ei zîmbind,cățelușa se opreștese uită înapoi, acum eram doi care trebuiau luați la întrebări și lătrat...
Javra trage cățelușa de lesă, nici măcar nu se sinchisește de siluetele care o urmăresc, ba parcă chiar se bucură își flutură părul în vînt în semn de chochetărie.
Pînă aici îmi zic stop pașii mei se îndreaptă în sens invers la casa cu cu două adrese una se numște strada spre stradă alta se numește din partea frontală a casei.
Deci am ajuns la casa cu două fețe nam cum să o greșesc două turnuri de granit spintecă cerul scoțînd un fum rotocoale alb tranparent conform regulamentului doar în sus tot mai sus la 20 de metri paralele direct în față.
Totul se limitează la metru și centimetru de pămînt răvășit, îmbîcsit de fum și aringt viu dar cel mai scump la preț, mai scump ca aurul și diamantele.

Deci iată cît plătesc oamnenii pentru ași infectarea plămânii cu gaze poluate.
Artroza și anghina pectoris lea secat musculatura și arterele inimii.Oamenii gălbui cenușii un dute vino dimineață și seara pe aceiași parcelă infectă.

Cei care sau luptat pentru o oază au fost scoși nebunii tâmpiții, încompetenii familiar și au pierdut drepturiile
și serviciu.

Dacă au vîrsta de 65 de ani nu mai au loc în clinicile de recuperare cerșind pe la vecini,rude omenie și înțegere,cei mai cu energie spun dominează ca să nu fi dominat și dă cu calomnia și pîrîturile urmăririle paranoice.

Dreptul la cățel nu sa surpat, pămîntul însă începe pe ici pe colo.

Caut un petec de țară,vecină cu omul negru auzi tot mai mult de la toate generațiile.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!