poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 816 .



Film american cu un polițist negru care vorbește româna și un chinez traficant de tușituri la mine la Pitești
proză [ ]
Varză cu carne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2015-04-30  |     | 



Bag filmul in DVD. E ultima bombă cinematografică, un film pe care l-am cumpărat cu 10 lei de la un chinez la colț la McDonald's, în Piteștiul meu. Ultimele DVD-uri pirat pe care le-am luat nu se aud prea bine dar îmi economisesc timpul de-a mă duce la cinema. Protagonistul, un polițist negru din New Orleans, conduce cu toată viteza o mașină albă pe centura orașului. Habar n-aveam că Hollywood-ul a turnat un film în urbea mea. În zona Mall-ului iese de pe centură, trece Argeșul și virează pe Calea București. Un minut mai târziu trece razant pe lângă chinezul de la care am cumpărat filmul. Negrul nu oprește, mai face un derapeu și frânează exact în fața scării mele de bloc. Sună la interfon la 23A și garsoniera mi se umple de ding-dang. Mă uit pe geam, negrul îmi face cu mâna. Îi deschid. Îl văd cam șters și îl aud slab, ca într-un film-pirat de la chinezi. Salut, îmi zice cu o voce ca din fundul pământului, deloc sincronizată cu mișcările buzelor. Pot să intru? Îți pot explica tot, adaugă. Nu înțeleg de unde a luat un polițist american accent neaoș românesc dar nu mai contează. Îmi arată cu degetul canapeaua și ne așezăm. În casa mea de burlac se aud o mulțime de tușituri care nu știu de unde vin. Mă uit la televizor și văd că amândoi suntem pe ecran. Șterși și cam muți. Mă scarpin în cap ca să mă conving că nu e o imagine înregistrată și chiar ating ecranul. Polițistul negru scoate DVD-ul din reproductor și-mi dă altul, cică pune-l pe ăsta. Când apăs pe play apar eu conducând o mașină neagră cu toată viteza pe centura New-Orleans-ului.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!