poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1037 .



Aurora mea boreală și interzisă
proză [ ]
Lesbi

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2015-09-14  |     | 



Se face din nou lumină. Aurora își șterge buzele cu batista galbenă pe care o folosește de obicei la curățatul ochelarilor. Ochii îi strălucesc, pare mulțumită, dacă nu fericită. Care dintre pasagerii autobuzului a sărutat-o hoțește în interiorul tunelului și i-a întins rujul luat din talciocul de Sfânta Maria? Pe scaunul din fața ei stă domnul cu cămașă roz care de când s-a urcat o privește cu coada ochiului. Un scaun mai în față, în dreapta, stă rockerul care mestecă gumă cu zgomot. Lângă el privește melancolic pe geam tocilarul cu freză linsă și ochelari imenși. Trei rânduri de scaune în spate stă țanțoș un hipster bucălat, blond ca berea. Toți sunt pe placul Aurorei. Pe toți i-ar vrea în amintire cu ceva, cu o invitație la o prăjitură, cu un zâmbet direct și cu subînțeles sau chiar cu mai mult, cum a văzut ea într-un film... L-ar vrea și pe gentlemanul cu trenci bej și umbrelă asortată din spatele șoferului, deși e mai mare decât ea cu o adolescență și jumătate. Ce bărbat! Alături, Mirela dintr-a XI-a D stă sprijinită în cot de spătarul scaunului și așterne versuri pe un șervețel: "cum te iubesc eu, tu nu vei ști vreodată". Privește peste câmpuri la ploaia bacoviană și-și mușcă buzele a poftă și a dor ținut închis. Rujul luat hoțește de pe buzele Aurorei i se întinde atunci ca o maree de sânge pe la colțurile gurii.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!