poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1121 .



Double espresso cu negru plus Colt 45
proză [ ]
Rwanda style

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2016-12-06  |     | 



McDonalds. Cer o cafea și aștept să mi se prepare. Unicul lor produs bun, zic eu. Double espresso. Cu lapte. În spatele meu, pe masă, un revolver. Colt 45 Peacemaker. Cu șase gloanțe. L-a pus, cu gesturi ample, evidente, să vadă toată lumea, un negru cu păr lung și tricou multicolor, soios. Suntem șapte persoane în local, excluzând angajații de dincolo de tejghea. Eu sunt cel mai aproape de el. Încerc să mă fac că nu l-am văzut, că nu-l văd, că nu-l voi vedea. Poate e de jucărie, gândesc. Arma, nu negrul. Poate sunt pe punctul de-a face pe mine de frică, nu mai gândesc. Îmi amintesc de Chuck Norris, Van Damme, John Wayne dar mai aproape de mine sunt Usain Bolt, Speedy Gonzalez și coiotul care bipăie și nu-l prinde nici dracu. În cinci secunde pare că a trecut o lună. Negrul ia revolverul. Îl agită. O cucoană țipă. Eu aș vrea cafeaua. Cu lapte. Caut, cu ochi mici, o cameră ascunsă. Sunt cinci. Neascunse. De după colț, de lângă toaletă, nevăzut până atunci de mine, se ridică un tip în trening. Bum. Nu e împușcătură, e pumn. În mecla negrului soios. Pistolul zboară la picioarele mele. Negrul la fel. Lat, inconștient. În fix trei minute apare poliția. Stăm la coadă la declarații. Ați văzut totul limpede?, sunt întrebat. Da, zic. Dați detalii. OK: e brunetă, are un zâmbet fermecător, ușor aplecat spre dreapta, mâini fine și ochi care-mi amintesc de Bambi. Fata în cauză vine cu cafeaua, roșie. Fata, nu cafeaua. Cafeaua e double espresso, cu lapte. This is England.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!