poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 7644 .



Omul ( OM-ul)
proză [ ]
Stiintifico-fantastica

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2006-02-07  |     | 



O infinitate de lumi paralele există la granița dintre invizibil și perceptibil.Dintre acestea, o mulțime se întrepătrund în planul esoteric, mistic sau transcendental.
La nivel cerebral, mișcarea gândurilor în sens pozitiv conturează o personalitate pozitivă, iar mișcarea gândurilor în sens negativ formează o personalitate negativă.
Mințile omenești au un potențial nebănuit , ascuns în structura intelectului, de a comunica între ele pe cale telepatică.În unele lumi această aptitudine a fost descoperită …
În două lumi ce interferează , total diferite, doi oameni identici , O. și M. , sunt în legătură telepatică.Ei nu se pot vedea, dar își pot transmite gândurile într-un spațiu aflat la intersecția celor două lumi.
Ceea ce-i diferențiază este gândirea dezvoltată în concepte antinomice.
În cea mai bună lume O. este de profesie visător : pune în practică visele.
În cea mai rea lume M. este președinte.
Cei doi se hotărăsc să se întâlnească la granița dintre cele două lumi, în spațiul comun celor două lumi.
Oamenii sunt de natură energetică , iar lumile în care-și duc existența sunt guvernate de forțe energetice.
O furtună energetică afectează linia invizibilă dintre cele două lumi schimbând polaritatea celor două lumi și inversează structura gândirii celor doi oameni : O. devine președinte în lumea bună, M. devine visător în lumea guvernată de rău.
Furtuna energetică determină interferența energetică a celor două lumi până la fuzionarea totală.O. se suprapune complet peste M. și devine OM , iar gândirile lor antinomice se completează într-o minte unică cu gânduri pozitive alternând cu gânduri negative.
Lumea care s-a format prin contopire este lumea noastră , iar OM-ul are ceva dintr-un visător și ceva dintr-un președinte.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!