poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2798 .



Terminațiile iubirii
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [multzgomot ]

2007-06-15  |     | 



Zgomotele aruncă deoparte eforturile de împăcare. Primul efort zace chircit sub picioarele câinelui. Icnește, supărat pe de o parte, întristat și obosit pe de altă parte. Și-a încheiat misiunea, se pare. În mintea lui se învălmășesc o mie și una de proiecte… „dacă aș fi …” , „dacă s-ar fi …”, „dacă mi s-ar …” … Chinuit de proiecții, adoarme. Câinele simți căldura învăluindu-l treptat și își lăsă încetișor capul pe labele din față, adormind împreună efortul. Al doilea efort suspină a durere, sacadat, de trei ori prelung, o dată scurt, încă o dată scurt, încă o dată scurt, iar de trei ori prelung. Parcă ar striga după ajutor. Îi caut poziția după urechea care-l aude. Eu îl aud în dreapta mea, parcă sub masă, deși nu-l văd. Alte urechi ar putea să-l audă strâmb. Spre stânga, lateral, un pic în spate… Îl caut din ochi, fără să mișc. Altă pereche de ochi îl caută, de asemenea, fără mișcare. Aerul dintre noi rămâne dens, grosolan, nesinchisit. Privirile cad asupra aceluiași punct. Nu se vede nimic, și auzul ne joacă feste. Semnalele obosesc, sunt mai rare, mai încete și mai puțin deslușite. Gata, nu se mai aude nimic. Credem, împreună, că a murit. Brusc, mă simt învolburată de o teamă… de un tremur al morții. Zgomotele continuă: ciripeli, motoare ambalate, frâne de mașini, țipetele copilului vecin, respirații, căderea picăturilor de apă în cadă, pași care urcă scări, vântul care sucește frunze, lampa bălăngănindu-și căutarea punctului de echilibru, lătrături de câini vagabonzi în depărtare, sunetul telefonului apelat fără izbândă, bubuiturile înfundate ale liftului în continuă mișcare…

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!