poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1875 .



Se marita Nausicaa? (episodul final)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [vanghelis007 ]

2008-01-06  |     | 



- Situația este gravă d-le., zise regina.
- Ba devine din ce în ce mai palpitantă.( se vârâ în discuție Autonoe }. Ca în " Lacrimi de iubire ."
- Iar aveți de gând să plângeți?
Cele trei femei dădură simultan din cap.
- Va trebui să deschidem pe un forum al televiziunii noastre naționale, un topic pe această temă.( Se burzului Alcinou )
Regele se întoarse spre regină:
- Măi Areto, măi. Cum evoluează dragă lucrurile, odată cu timpul. Ce-ar fi zis taică-tău și maică-ta, dacă aș fi venit să-ți cer mâna în pielea goală și numai în adidași?
- Ori toată, ori nimic.
- Mulțumesc pentru precizare. Va să zică așa...A apărut despuiat în fața ta copilă.
- Þineam o ramură cu frunze în mână.
- Auziți, ținea ceva în mână.( interveni Autonoe care nu se putea abține să nu spună și ea ceva.)
- Asta este și mai grav. Seamănă cu o declarație de dragoste la prima vedere.
- Dar n-o cere prea repede? (întrebă regina). Cu viteza care s-au desfășurat lucrurile, nu m-ar mira să apară pe ușă și câțiva nepoți sau nepoate.
- Și pe urmă ce-a mai făcut? Mă interesează, pentru a mă pune și eu la punct cu ultimele noutăți. Și așa zice maică-ta că de când m-am însurat, n-am mai pus mâna pe o carte.
- M-a cuprins cu mâinile de genunchi.(zise Nausicaa).
- Șarpele! (exclamă Areta.)
- Ce romantic..(Cine a scos această exclamație, trecem sub tăcere.)
- Prin urmare, apare el, în costumul acela neortodox..
- Musulman? - întrebă dădaca.
- A lui Adam, fă, -interveni Autonoe care era mai bine documentată cu vestimentația începutului de mileniu.
- Tu pe ăsta de unde îl cunoști?...O ia pe genunchi..
- De genunchi, încercă d-l Sardinelis să mai îndrepte situația, care semăna cu o bancă cu puțin mai înainte de a da faliment.
- De aici, de la balconul palatului s-a văzut altfel. Ascultă-mă pe mine, care sunt doctor în probleme matrimoniale și patru ani am deținut rubrica inimilor străpunse, bătute sau strânse de gât, din cotidianul local Amorașul.În concluzie, îți spun între patru ochi, care de fapt sunt mai mulți, că nunta, felicitările și darul, se vor organiza în cursul zilei de mâine, la biserica din colț. Să mergem Areto.
- Măria Ta, (strigă disperat d-l Sardinelis, văzând că toți vor să iasă, lăsându-l singur numai cu Nausicaa.)
-Poftim.
Regele se opri o clipă din mers.
- Care este maximul de pedeapsă pentru bigamie?
- Două soacre.

Se spune că Ulise, a ajuns în cele din urmă, la casele lui din Itaka, unde s-a însurat pentru a doua oară cu Penelopa, ca să nu uite cumva femeia că este măritată.
Regele Alcinou, mai trăiește și el. A făcut burtă, a chelit puțin, și aleargă după dădacă, pe care nu reușește s-o prindă niciodată, pentru că nu-l mai țin puterile, și mai ales pentru că este păzit în permanență de scorpia de nevastă-sa, care îi cere note explicative pentru orice mișcare.
Nausicaa, și-a găsit și ea sufletul pereche, dar uneori nu știe nimeni de ce, atunci când privește spre mare, parcă îi vine puțin de tot ca să plângă.
Autonoe, și-a cumpărat calculator și s-a băgat pe un forum la o.t.v., aducându-i la disperare pe cei de acolo. Îi plac telenovelele și are un dulap plin cu batiste. Iar cheia o ține de gât, pentru orice eventualitate.
(Sfârșit)

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!