poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 42732 .



Þipătul
proză [ ]
Fantastica
Colecţia: science fiction

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2009-03-05  |     | 



am urmat țipătul în pântecul unei femei. l-am lipit de limbă. era întuneric lichid. când lumina m-a plesnit, am eliberat țipătul intuind durerea covârșitoare a vieții. țipătul a străbătut existența de la naștere și până la moarte și s-a întors bătrân. fața îi era fisurată de ridurile experienței, în ochii aproape orbi stătea agățată cunoașterea, iar sufletul îi era sfâșiat de dinții iubirii carnivore. țipătul m-a luat de mână și m-a dus pe teritoriul urii. mi-a făcut cunoștință cu ea. avea înfățișarea iubitei care m-a înșelat. era îmbrăcată în blană de draci. în păr îi atârnau geloziile smulse din bărbații înșelați și transformate în câini de pază. obrazul îi era fardat cu pudră de ură. m-a privit disprețuitor și mi-a ordonat să-i sărut mâna. am refuzat-o. repulsia îmi înăbușea conveniența. tremurând de furie, m-a închis în spațiul în care ura ardea mocnit. mi-am trimis gândurile să ceară ajutor iubirii imaculate. a venit sub forma Poeziei și a dezintegrat spațiul urii cu laserul unui ideal. ura cu fizionomia iubitei care m-a trădat a urlat și apoi s-a stins într-o tăcere prefigurând moartea.
am urmat țipătul în pântecul unei femei. l-am lipit de limbă. era lumină lichidă. când lumina m-a învăluit, am eliberat țipătul de bucurie că m-am născut într-o lume a iubirii, a bunătății și a virtuții. țipătul m-a condus pe tărâmul fericirii. mi-a făcut cunoștință cu ea. s-a uitat înlăuntrul meu și a dizolvat întunericul și durerea. a înlocuit oglinzile sparte cu holograme ce arătau imagini ale paradisului. mi-a dăruit un înger-călăuză care a pudrat lumină edenică peste gândurile negre, preschimbându-le în gânduri albe.
m-am întors la realitate. acum o priveam cu alți ochi. din fiecare lucru fericirea îmi zâmbea. țipătul nu mai era, dispăruse.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!