poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1885 .



Féadel patea a 4-a
proză [ ]
Schiță de capitol 7

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Miruna- Lavinia ]

2009-04-27  |     | 



Pronunțare:
Féadel - Fie(n)del
Egleriel - Egleriel
Alph - Alfo
Tura - Tur-ha
Tuar - Thu-er
Thorn Claude - Thorn Claud
V - a-Vi
Y - Y-u
Chilnim - C(h)elnim

Anul 2009

Féadel stătu și se uită pe geam, în casa lui veche, dintre blocuri construite doar de câțiva ani.
Împreună cu el era Thorn Claude. Împreună de secole...

Se întâmplă ca atunci să treacă o grupă de tineri, Féadel își aținti privirile către ei, nu păreau să știe că toată lumea nu câlca pe proprietatea lui.


-Povești! Astea sunt minciuni! spuse o fată. Te uiți la o groază de povești cu case bântuite. Și în orice caz eu am auzit că locuiește cineva acolo.
-Lasă Egleriel! spuse un băiat. Să nu-ți bagi nasu' în cine știe ce... Știu povestea despre Gardieni...
-Da! râse un alt băiat înalt cu părul prins într-o coadă de cal. Gardienii...se spune că ultimul locuiește aici împreună cu iubitul său, cică e gay. Scârbos!
-Ce este așa de scârbos în a fi gay? Þie așa ți se pare.... dar pentru un Gardian, în cărțile acelea...
-Bun! spuse primul băiat, Alph îl chema. Atunci te ține să bați la ușă?
-Sigur! Doar pentru că se spun cine știe ce despre casă asta nu înseamnă că este adevărat.

Și Egleriel porni către ușă și bătu zgomotos.
Un minut mai târziu, Féadel deschise ușa cu o privire dubioasă.
-Hey! Salut, treceam pe aici și vroiam să aflu dacă, după cum se spune, tu ești ultimul Gardian. Toată lumea vorbește despre asta.
Féadel își lăsă chipul și închise ochii, apoi zâmbi.
-Da, eu sunt Féadel Guardian..., și-și puse o mână pe plăseaua sabiei. Dar tu cum te numești?
-Egleriel.... o întrebare..., apoi ea surâse și se întoarse o clipă către ceilalți, apoi spuse: e adevărat că tu locuiești cu Thorn?
Féadel își dădu părul negru pe spate.
-Deci așa spune istoria, nu? Ar trebui să fiu vedetă acum că sunt ultimul Gardian.
Egleriel se lumină la față, dar Féadel o scrută cu o privire jignitoare.
-Nu mă tentează să ajung pe prima pagină a revistelor și ziarelor. Acum pleacă de aici!
Se pripi să închidă ușa, dar Egleriel îl opri.
-Stai, Féadel!
-Hm? De ce a-ți venit aici? Sunt cel mai bătrân om din Lume, am 902 ani, la ce te aștepți? Să te primesc cu brațele deschise?
Ochii lui Féadel se ridicară și privi în spatele lui Egleriel, la un grupul de prieteni aduși cu ea: în afară de Alph, mai era o fată pe nume V. și încă doi băieți: Tura și Y.

Féadel se aplecă către Egleriel și-i șopti:
-Vin-o la miezul nopții cănd e Lună plină la casa mea, și singură... văd în privirea ta că ești curioasă.
-Nu pot măcar s-o aduc pe V.?
-Nu! și spuse cu voce tare. Acum plecați! Am treabă!

Egleriel fugi pe trotuar și privi către Féadel, în timp ce ceilalți fugeau de frică.
-Féadel....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!