poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 9041 .



Efectul cunoașterii
proză [ ]
Stiintifico-fantastica

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2006-06-05  |     | 



De undeva din spațiul îndepărtat o inteligență sub formă de spirit hotărâ că trebuie să cunoască omenirea în toate ipostazele ei.
O ceață neagră învălui Pământul de parcă materia fu aruncată-n haos.Oamenii erau în așteptare, dar nimeni nu putea spune în ce consta această așteptare.
Această ceață neagră venită din spațiu era de fapt formată din eonii divini care pătrunseră în mințile oamenilor pentru a le cunoaște gândirea și acțiunile.Astfel, eonii, spirite emanate dintr-o inteligență divină, începură să controleze gândirea oamenilor fără ca aceștia să știe, o dizolvară și o înlocuiră cu o gândire extraterestră.Fără să știe, fără să bănuiască ce se întâmplă, oamenii au început să acționeze prin mișcarea gândurilor străine în mintea lor.
După o perioadă de timp în care extratereștrii i-au cunoscut pe oameni, eonii părăsesc mințile oamenilor lăsând sinapsele goale, rupte și axonii arși.
Oamenii , nemaiavând gândire, se opresc , împietriți, în pozițiile în care se aflau în momentul părăsirii eonilor.
De pe o planetă cu un mediu asemănător cu al Terrei, populată de o rasă civilizată, aflată în relații prietenești , amiabile cu pământenii, se întoarce Mo, un om trimis pe această planetă pentru schimburi de tehnologie.El găsește toți oamenii siderați, parcă adormiți, ca și cum omenirea era un uriaș mecanism automat defect.
Fără a-și pune probleme în legătură cu starea oamenilor, Mo intră în fabrică și se apucă de lucru.



.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!