poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2684 .



Tiffany, greier mut
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Tanus ]

2003-07-05  |     | 



Seara de martie, ploua mocaneste cu picaturi reci si subtiri ca acele de brad.Inebunesc stand in casa imi iau cheile si plec, bag o caseta cu Goran Bregovici si ma indrept spre strada curvelor.
Sta sub un felinar, picioare frumoase lungi si drepte nu-i vad fata din cauza umbrelei negre care o acopera de la bust in sus.Asta ma face sa opresc o clipa de mister e de ajuns sa o doresc.Nici nu opresc bine masina ca-mi deschide portiera si sare inauntru.
-Buna.
-Buna.Nu ma lasa sa mai zic ceva...
-20 £ ,blow job si daca vrei altceva mai pui 10.
-Si daca nu vreau nimic?
-Atunci te rog frumos sa ma duci pana pe Wellingboro Road.
-Ok.
Ma uit la ea in timp ce conduc, pare de 35 de ani mai incolo aveam sa aflu ca avea mult mai mult.
-Ce muzica e asta?
-Sarbeasca.
-Aha,esti kosovar.
-Nu, sunt sarb, e cu totul altceva. Nu avea rost sa incerc sa-i explic acum.
- Ma numesc Tiffany, tu?
-Miroslav.
-Imi place muzica, e ca o gura de aer proaspat intr-o zi incinsa de vara, opreste aici.
Opresc langa un Take Away,si-mi intra in masina o namila de jamaican.
-Buna Tiff,ce vrei?
-Crack. Si intorcandu-se spre mine.
-Nu-mi dai 30 £ pana mai tarziu?
Avea in ochi o disperare cumplita nu mai vazusem asa ceva pana atunci in ochii niciunei femei.
-Bine.
-Hai sa mergem la mine acum.
Strazi mici si intortocheate,opresc in fata unei case chochete cu gazon si drive way.
-Fa-te comod,ce bei?
-O cafea.
-Hai sa-ti arat camera mea.
Pe usa un poster cu un buldog trist si o lozinca:Same shit different days!
-Ai fost bun cu mine,nu toti primesc tratamentul asta.
Incepe sa ma maseze usor in timp ce ma dezbraca incet.
-Unde ai invatat sa masezi asa?
-Inainte sa ajung la strada am lucrat la un Massage Parlour, dar nu m-au mai tinut din cauza drogurilor.
Masajul a fost superb, mult mai frumos decat sexul.
-Esti bun, de ce nu-mi dai numarul tau?Cunosc cateva femei bogate, neveste de avocati, doctori care ar plati bine pt asta.
-Te bag in mata si pe tine si pe ele.
-Ce insemna asta?
- E o injuratura in limba mea.
-Poti sa o traduci?
-Da, dar nu mai are acelasi farmec.
-De ce esti prost?Ai putea sa faci bani frumosi.
-Mai vrei sa te mai injur o data?
-Pot folosi telefonul tau?Vreau sa o sun pe fata mea.
-Cati ani are?
-13.
Ce tampita era si viata asta,mai inainte daduse toti banii pe droguri acum o suna pe fica-sa de pe telefonul meu.
-Vrei sa-ti arat niste poze?
Era o femeie frumosa inca dar in pozele acelea naucea prin frumusetea ei.
-Nu am fost tot timpul asa, l-am iubit si am ajuns aici din cauza lui.
- Cum?
- A insistat sa fac dragoste cu seful lui, directorul bancii unde lucram amandoi.
-De ce?
-Spunea ca-si pierde slujba daca nu o fac.I-am spus ca-l iubesc, ca nu pot atinge un alt barbat in afara de el.
-Si ai facut-o?
-Da , si din clipa aia am inceput sa-l urasc.M-am simtit groaznic, vanduta ca o bucata de carne pe taraba.
-Am jurat sa ma razbun atunci, am inceput sa ma culc cu toti colegii mei apoi cu ai lui,il vedeam ca sufera dar nu ma puteam opri nimic nu era mai mare ca ura mea pt el, nu putea rascumpara cu nimic ceea ce-mi facuse.
-M-am culcat pana si cu fratele lui.
-Si el?
- A inebunit,atunci m-am apucat de droguri apoi a venit declinul.Acum ma urasc, ma urasc pe mine si va urasc pe voi.
Nu stiu de ce-mi facea impresia unui greier mut,cantase candva.Acum nu mai era in stare sa-si strige nici macar durerea.
Am plecat fara sa-mi iau la revedere, ea zambea nauca de drog.
Peste cateva zile s-a aruncat de pe pod.
Tiffany greier mut, in urma ei a ramas fata aia de 13 ani si afisul cu:Same shit different days!
De cate ori aud expresia asta la cineva imi vine sa-l iau la palme, parca numai ea ar fi trebuit sa o foloseasca.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!