poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3216 .



lupii albi
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [lacrima unui zambet ]

2004-03-07  |     | 



Lupii. Animale concomitent venerate si temute inca din cele mai vechi timpuri. Fiare insetate de sange, nemiloase, gata oricand sa isi atace prada, indiferente la orcie pretext care ar putea opri varsarea de sange nevinovat. Niciodata singuri, ci numai in haite nemiloase, caci numai asa pot cu adevarat sa raneasca, sa distruga, sa nimiceasca orice dara de viata, de speranta.
Cu ochii licarind isi pandesc meticulos prada, pana cand setea de sange ii inunda si atunci... un simplu salt si totul s-a terminat. Viata se scurge usor, galgaind amar, din jugulara in care doi colti ucigasi s-au infipt atat de adanc...
Cei mai josnici dintre toti sunt lupii albi, ascunzand in spatele unei blani imaculate o inima de gheata. Periculosi si marsavi, isi ascund intentiile sub licariri glaciale, nazuind dupa sange si masacre. Mint si inseala cu ipocrizie, urmarind un singur scop: jugulara. Ccea jugulara in care mereu se vor infinge doi colti asasini. Acea jugulara din care intotdeauna se va scurge sange inocent.
Leduri de foc taie negura mormantala a padurii ostile ascunsa in universul contemporan. Priviri care ascund o caldura rece, de moarte. Paradoxul urletelor care infioara, dar care atrag. Frica, si in acelasi timp, dependenta de pericol. durere, si apoi moarte sigura. moarte psihica, vadit preferata mortii fizice, provocata de muscatura unui lup... propriu-zis, si nu de tradarea unui presupus prieten, muscatura lupului alb.
Urmeaza linistea funebra, in care surdina gemetelor unui suflet stins este mult prea infima pentru a sensibiliza un om, fara a mai putea fi vorba de un lup alb...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!