poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2948 .



nu are titlu ca m-am lovit ieri rau din neatentie
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [bursucel ]

2004-03-12  |     | 



Deschise ochii. Probabil lesinase, era atat de ametita si vocile celor inghesuiti in jurul ei o faceau sa se chirceasca si mai mult.
Isi duse mana la tample, avea sange pe degete. O batista, va rog , nu am nimic, atat imi trebuie.
-Biata fata, tot spunea o batrana ridicandu-i geanta si asezand-o langa ea.
Murmurul vocilor se estompa sau, mai rau, trecea prin ea, nu-i mai auzea distinct, poate am sa lesin din nou, trebuie sa fiu tare. Incepea sa isi aduca aminte ce se intamplase.

-Tu esti fiica lui Dumnezeu!
O oprise un nebun pe strada , o prinsese strans de brat si nu se putea smulge. Ochii negri, ficsi, fara iris.
-E timpul sa vii cu mine.
Se luptase, se impotrivise, trecatorii indiferenti nu-i aruncau nici macar o privire. Chiar si tipatul ei parea sa se loveasca de un zid rece-transparent.
Apoi el ii atinsese fruntea si de aici nu isi mai aducea aminte nimic.

-Si e atat de tanara! murmura aceeasi femeie. Timpul asta se pare ca nu mai are rabdare...
Nu am nimic, uitati, reusise singura sa se ridice, nici macar nu se clatina. Plutea chiar, era atat de usoara incat putea privi chiar pe deasupra tuturor. Lacrimi de usurare in ochii tuturor, ar fi vrut sa ii sarute pe toti pe obraji, asa ca semn de multumire, stiti acum e mai bine, nici capul nu mai doare si va aud, clar, ca niciodata, uite tu, dragule, porti in imima dor mare, stai linistit, maine ea se va intoarce si te va iubi iarasi si iarasi caci dragostea nu poate fi oprita. Si tu, doamna din alt timp cu parfum de amintire, ai suflet asa tanar, luminezi in jur desi nu stii...

Incet le spuse tuturor cuvantul mult asteptat, le picura in ureche cantul tainic cel pierdut...
Si apoi, luandu-l de mana, pe cel fara de privire, isi regasi calea spre trupul cazut inca pe trotuar.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!