poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2484 .



Dupa ce murim ne ducem...DA!
scenariu [ Teatru ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [TorraCleo ]

2004-06-14  |     | 



Dupa ce murim ne ducem…DA!

Asa…sa presupunem ca o data ce mi-am trait viata ( mi-am trait traiul,mi-am mancat malaiul…de parca traiesc din rezerva unui cotet de gaini) sufletul ( da, asta necuratu’ care il am in mine) isi ia frumusel zboru’ si porneste fal-fal,fal-fal intr-o minunata calatorie spre…hai sa zicem Purgatoriu.Acolo bien sur judecata: si esti judecat pentru toate cele cate ai facut,ba mai mult,culmea ironiei…si pentru cele ce n-ai facut.Si daca se considera ca esti mai usor ca o pana ( parca asa ziceai egiptenii,bata-i vina) te trimite in Rai ( de Murfatlar? ).Concluzionam ca pentru a fi demn de Rai ( orice fel de Rai J) trebuie sa fii un subnutrit.Daca esti ceva mai „implinit” pac vine o aratare si te conduce frumusel la „caldurica”.Buun…si se zice ca toata lumea are loc in Rai.Si daca luam in considerare cat amar de lume si-a dat duhu’ pana acum…pfiii….a naibii de mare tre’ sa fie Raiu’ asta! Pai cum nu? Ceru-i mare…are loc toata lumea…dar ce ne facem cu astialalti….egiptenii,dacii,grecii….ca astia au alte cucuri si alte stoluri in cap.Ca ei nu ar avea ce cauta la Dumnezeu: ei cu Zamolxis au treaba,cu zeii astia care chiar nu au ce cauta in Raiul nostru ( la cat de mult beau ei si petrec..numai subnutriti nu cred ca sunt),cu cate fenomene formate din jumatati ( de cal,de caine,de lup)…nu-i nimic ( m-am gandit eu).Raiul sa fie la rang absolut…deci construim „the good world” astfel: urcand pe scara rulanta,ajungi in Purgatoriu.Te judeca astia bine…si daca trebuie sa ajungi in Rai urci cu liftul ( la cat de slab esti…atata amar de drum…mai mori o data pana il parcurgi J)iar daca nu esti demn de mantuire ti se da un sut in dos si pornesti intr-o cadere libera….si cazi mult si bine pana … pana cine stie ce mai patesti.Deci clar ca ar fi mai bine sa ajungem in Rai,nu? O data ajuns la capatul scarii rulante ( aveti grija la ultima treapta,sa nu vi se prinda picioru’ J) ai o multime de indicatoare.Care mai de care mai imbietoare…Nirvana,Olimp,Zamolxiada ( cascati ochii la grafica…e excelenta!J)iei liftul super super-sonic si in 2 secunde ajungi la catul superior care te imbina cu un Aleluia excelent executat.Si multi barbati cu coronita si imbarcati in alb ( banuiesc ca designer e Catalin Botezatu) se plimba de colo colo…astia chiar nu au alta treaba,va zic eu! Si te uiti in dreapta si vezi „grupul babelor sihastre” si deodata nu mai vrei sa te uiti in dreapta.Si te uiti in stanga si vezi „femei evlavioase de toate vasrtele” si ti se apleaca.Te uiti in fatza si ti se infatiseaza „ virilitate irosita” si in spate as zice sa nu te mai uiti.Asa ca multumesti frumos ( bunele maniere) si te intorci cu coada intre picioare catre usa liftului.Cobori frumos un etaj si ajungi in Zamolxiada.Eh…aici „smells fishy” nu stiu de ce si nici nu ma bag sa descopar,ci mai apas un butonel,facandu-mi cruce cu limba,poate poate dau de ceva mai bun.Coboram in Olimp..h3h3…aici poti spune ca „life is life”.Au astia un spirit de party,n-ai idee! Ramai cam jumătate’ de eternitate aici si plictisit de excentricitati mai cobori.Acum sa va zic un secret: aveti grija ca s-ar putea sa se super Doamne-Doamne ca n-ai vrut sa stai la el si sa blocheze liftu’…si o eternitate in lift…cum se zice la romani: ai pus-o! Oricum baga o rugaciune si treci cu bine.Nirvana o stim cu totii…fumuri,cerculetze de fum,miresme de betisoare parfumate…nu e mare plictiseala,da’ nici grozav nu e.Auzi,da’detele unde se duc cand se duc?Ca eu vreau sa vad vedetele! Ce mi-as dori sa mor o data cu Brad Pitt…vai de mine…deci pe unde oare se gaseste „raiul vedetelor”? Nu-i nimic…intr-o vesnicie am timp sa descopar.Bine ca nu e ceva cu fise…daca era liftu’ cu fise era nasolJ.Si mai am o nelamurire…daca cerul e asa de mare…pai spiritele astea plutesc deasupra pamantului.Si de exemplu somalezii care inceteaza sa isi traiasca viata mizerabila si urca la cer….portiunea de Rai dedicata lor e exact in dreptul „provinciei Somalia”,nu? Obseravti cat de mult m-a afectat toata tarasenia asta.No bine…se face tarziu si trebuie sa ma duc la scoala.Mai am niste idei grozave pentru continuarea ciclului : „Daca murim ne ducem…DA! „.Asteptati capitolul „ Welcome to Hell,baby!”.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!