poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1830 .



INTALNIRE
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ALIN 33 ]

2008-04-15  |     | 



IN SFARSIT AI INTALNIT-O.
IN SFARSIT AI CUNOSCUT-O,AI SIMTIT CE INSEAMNA EA CU ADEVARAT,CE RASCOLIRI PORNESTE IN NOI INTALNIREA CU EA.
IN TIMPUL VIETII,PANA LA MAREA INTALNIRE,ITI SPUI CA DOAR ALTII O S-O CUNOASCA,DOAR CEI ALESI. TU STII CA AI FOARTE PUTINE SANSE SA O INTANESTI ASA CA DE FIECARE DATA CAND AI SIMTIT-O TRECAND PE LANGA TINE AI INTORS CAPUL,PREFACANDU-TE CA NU EXISTA,CA NU TE INTERESEAZA MISTERUL CARE O INVALUIA,EVENTUAL FACANDU-TI CURAJ,ARUNCAI PRIVIRI PE FURIS.
TE MIRA MULTIMEA ATRASA CA UN MAGNET DIN JURUL EI,MULTIME AFLATA IN TRANSA,CA IN URMA UNEI VRAJI STRAVECHI,SI ITI SPUI CA NICIODATA NU O SA AI SANSA SA TE APROPII CU ADEVARAT DE EA,SA SIMTI SI TU CEEA CE SIMT CEI ALESI.DIN CAND IN CAND, DIN MULTIMEA VRAJITA DE PREZENTA EI, CINEVA INTOARCE CAPUL SI TE PRIVESTE SCURT,TAIOS,CU DUSMANIE CHIAR.TU INTELEGI ATUNCI CA NU TE VOR PRIMI INTRE EI,SA IMPARTA CU TINE CEEA CE SIMT.
PLECI DEZAMAGIT, DAR ITI SPUI CA ACUM E MOMENTUL LOR ,CA ODATA SI ODATA O SA VINA SI RANDUL TAU,CA O SA-TI FACI CURAJ SA TE APROPII DE EA,CA O S-O AI ATUNCI DOAR PENTRU TINE.ESTI SIGUR DE ASTA PENTRU CA TOATA LUMEA VORBESTE CA EA NU E FIDELA, CA SE SATURA REPEDE,DE OBICEI DUPA 3 ZILE,APOI SE INDRAGOSTESTE DE ALTCINEVA,VRAJIND,SECAND DE SENTIMENTE SI LACRIMI.NU TE DERANJEAZA PREA MULT TIMPUL SCURT PE CARE O SA-L PETRECI CU EA PENTRU CA STI CA INTALNIREA CU EA MARCHEAZA PE ORICINE PENTRU TOT RESTUL VIETII.
AI MAI AUZIT CA UNII MAI NOROCOSI AU CUNOSCUT-O INDEAPROAPE DE MAI MULTE ORI.TE GANDESTI CU EMOTIE CA PRIMA INTALNIRE E CEA MAI IMPORTANTA,DAR MAI AUZI CA UNII S-AU SIMTIT CU EA, LA INTALNIRILE ULTERIOARE,LA FEL CA PRIMA DATA,CA ALTII CHIAR AU TRAIT O A DOUA INTALNIRE MAI INTENS DECAT PRIMA.NU MAI STI CE SA CREZI.MISTER TOTAL. ITI FACI CURAJ CA TU ESTI DEOSEBIT,CA TU O SA IESI BIRUITOR DIN ACEASTA CONFRUNTARE,CA O SA SPULBERI MISTERUL SI FRUMUSETEA CE O INVALUIE,CA DUPA INTALNIREA CU TINE NU O SA MAI APARA IN LUME FACAND VRAJI STRAVECHI,SUBJUGAND FIINTE,ACAPARANDU-LE TRAIRILE.
APOI,O BUNA BUCATA DE TIMP UITI DE EA,TRAINDU-TI VIATA ASA CUM NUMAI TU STI S-O FACI,ITI MAI APARE RAR,DOAR IN VIS,APROAPE NICI NU MAI STI CUM ARATA,IAR DIMINEATA ZAMBESTI GANDINDU-TE LA VISUL AVUT.IN ULTIMUL TIMP AI VAZUT-O DECAT LA TELEVIZOR SI IN ZIARE,LA BRAT CU OAMENI FOARTE CUNOSCUTI,FOSTI FOTBALISTI,CANTARETI DE OPERA SI POLITICIENI.ITI SPUI,CU DEZGUST,CA VREA SA-SI FACA RECLAMA,APOI NU TE MAI GANDESTI LA EA.
AZI AI PRIMIT UN TELEFON.STI CA E EA,RECUNOSTI VOCEA,CHIAR DACA NU ATI VORBIT NICIODATA.PRIMA REACTIE A FOST SA-I SPUI CA A GRESIT NUMARUL,CA NU PE TINE TE CAUTA,APOI STRIGI SA MEARGA LA CEI CU CARE A FOST PANA ACUM,CU FOTBALISTII,CU CANTARETII DE OPERA SI CU POLITICIENII,CA TU NU O MAI VREI,CA ITI PROVOACA REPULSIE,CA O URASTI.EA O SA PUNA TOATE CELE SPUSE DE TINE PE SEAMA TIMIDITATII TALE SI A LIPSEI DE EXPERIENTA SI STABILESTE DETALIILE INTALNIRII VOASTRE FIZICE CAT MAI URGENTE SI IN CELE MAI BUNE CONDITII,MOTIVAND CA NU PREA ARE TIMP DE SMIORCAIELI SI BALBAIELI DE ADOLESCENT.
SIMTI CA TOT CORPUL SI VOINTA SE INMOAIE.STI CA TE-A VRAJIT,CA NU O SA TE MAI LASE DECAT DUPA CE S-A SATURAT DE TINE.
TE TREZESTI DIMINEATA CU ACELASI ZAMBET PE FATA,SPUNANDU-TI CA E VIS ,INTR-ADEVAR UNUL MAI LUNG SI MAI CIUDAT DECAT DE OBICEI,DAR TOTUSI E VIS.ITI APRINZI O TIGARA,APOI FACI DUS SI TE IMBRACI.IEI DE PE MASA CERTIFICATUL DE DECES AL TATALUI TAU.O SA-TI TREBUIASCA PENTRU A RECUPERA DE LA FOSTUL LOC DE MUNCA,BANII CHELTUITI PE INMORMANTARE.
INCEPE PREGATIREA PENTRU O NOUA INTALNIRE…..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!