poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1575 .



Ganduri despre ganduri
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Bachus ]

2001-12-16  |     | 



Gânduri despre gânduri


*Suntem prea mici ca să sperăm ceva dar prea mândri ca să o recunoaștem.Ne trecem neimportant și ne uităm repede, altfel nu ne-am putea accepta.
*Cu ce poți anula fascinația de a fi?
*Urăsc viața căci e clădită pe dorință și renunțare, dar o iubesc fiindcă m-a învățat să gândesc. Ea e prețul devenirii mele.
*Omul s-a obișnuit cu el în așa măsură încât se crede nemuritor. Va plăti scump curajul de a se minți.
*Calea fericirii trece adesea prin tărâmul ignoranței.
*E o reală plăcere în a te lăsa înșelat de viață, ajungi să te pierzi printre tristeți.
*Am fi oare mai buni într-o lume mai bună sau ne-am păstra cu ambiție sfântă bestialitatea?
*Tăcerea celui învins- o minunată plecăciune.
*Te-ai căutat vreodată în minciună? Ai cele mai mari șanse.
*Dumnezeu- un simbol activ. Poate e surprins și el de inutilitatea marilor credințe.
*Nimic n-a înlocuit până acum haosul, nici teama de ordine.
*Sufletul adesea sângerează, suspină după certitudini.
*Când oare nu vom mai conduce noi lupta împotriva înstrăinării de sine?
*Paradisul- loc al cultivării lipsei de înțelepciune.
*E un blestem să înțelegi!
*Am purtat și am topit în oglinda de gheață a vremii toate măștile unui geniu de piatră, sunt distrugătorul prin excelență.
*Veți învăța cu toții să fiți veșnici, pentru că sunteți un destin.
*Prin reîntoarcerea iluzorie la origini ne amăgim cu sentimentul întregirii.
*Literatura e gând eliberat de ispite.
*Prin încifrare se închide o lume în căutarea alteia.
*Viața e o glumă teatrală de prost gust, ce se pierde undeva între ignoranță și neprofesionalism.
*Există în om o pornire tainică de dăruire sferelor întunecate ale lumii de dincolo de vis.
*Durerii sfâșietoare i se opune neliniștea teribilă.
*Ați alunecat vreodată în deziluzii rușinoase?
*Asumați-vă libertatea și curajul înțelepciunii de a reuși!
*Ne-am obișnuit să fim ridicoli în căutările noastre mărunte.
*Am epuizat ideile pentru a le înlocui cu atitudini, cu stări ale omului mediocru.
*Lucrurile ne părăsesc ofensate de pretențiile noastre de absolut, ele ne cunosc cel mai bine micimea.
*Nimic nu pare să ne înspăimânte mai mult decât singurătatea și tăcerea marilor dureri.
*Suntem supuși forței iluziei, această vrăjitoare bătrână dar mereu fermecătoare, pentru care biata cunoaștere e un simplu instrument.
*Ne fascinează orbirea, întunericul nu cere nimic.
*Realul de dincolo de vis e întotdeauna voință de depășire a datum-ului existențial.
*Visul e un act de revoltă, care capătă adesea valențele unei împotriviri nejustificate.
*Erosul și thanatosul se regăsesc în vis într-o unitate mai presus de orice cunoaștere privitoare la lumea sensibilă.
*Visul se opune prin sine fericirii plate, adusă de împlinirea unor dorințe comune.
*Poezia naturii e o stare de fapt, interiorizată până la identificare cu eul personal.




Bogdan Chirica (Bachus)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!