poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1239 .



9 crimes
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [coffeecup ]

2010-01-23  |     | 



nu mai e asa….nu mai e la fel..de ce as vrea sa fie la fel?era mai bine inainte ?nici o scuza…cand ucizi…ce scuza ai avea ?cand ucizi in tine sau in altii… e o crima minora…cum sa existe asa ceva ? nu am facut mare lucru…i-am ucis sufletul….nu era important…i-am ucis increderea,speranta…”si asa se va intampla..cum ai spus tu…ca exista mai multe tipuri de oameni printre care si cei cu care viata nu prea s-a luat la cearta..dar ei par cei mai afectati de acel nimic ce le-a invadat viata…si atunci cand li se intampla sa nu-si poata lua ochii de la ceva se ajunge la final…foarte repede…ca ei cica iubesc….acel ceva…dar de fapt vor doar sa-l aiba…sa viseze…la cea mai rece apa..la cea mai fermecatoare fiinta…si te intrebi daca ai spus te iubesc…daca ai spus ca poti lasa totul in urma…si daca e afirmativ nu-ti mai poti lua gandul de la asa ceva daca e negativ vei fi mai trist decat ai fost vreodata…si amintirile ?de ce sa le mai avem…ca nici nu-ti mai functioneaza memoria…anamnesia…cand timpul s-a oprit...cand trebuie sa asculti o melodie impreuna cu altcineva decat cu cel sau cu cea la care te-ai gandit cand ai ascultat prima data melodia…si te intrebi daca e nevoie sau e iubire ?si te rogi sa nu fie obisnuinta...dar decat sa fie iubire pe care o ineci mereu in mlastina lasa sa fie nevoie…ca altfel ai fi dezamagit/a…si ce daca te iert ceilalti cand tu nu te ierti ce daca te iubesc ceilalti cand tu nu o faci…si vrei sa auzi macar o data adevarul..ca sa nu te mai consideri paranoic /a…dar nimeni nu-ti spune….decat atunci cand ti-ai dat seama singur/a dar e mult prea tarziu…si iar crezi ca ai trecut peste…pana cand visezi o chestie …si ti-ai dori sa fii la mii de kilometri departare…Si visezi sau speri ca va fi mai bine…si ajungi in cele din urma sa urasti persoana care te-a facut sa speri…mda…sa urasti..cuvant mare…sentiment si mai mare si mai puternic…cui ii pasa pana la urma ?toti se prefac ca le pasa dar poti sa plangi ore in sir fara sa conteze pentru cineva anume…si asa ajunge ipocrizia sa puna stapanire pe lume…chiar si din partea parintilor care habar nu au cum sa fie parinti…dar ei pretind ca le pasa…trezirea !dk v-ati vedea…v-ati inrosi fara doar si poate de contradictiile voastre…si asa oamenii pretind ca ne vor doar fericirea…nu este adevarat…vreti fericirea noastra doar cand corespunde ideilor si gandirii voastre…de aici reiese ca sunteti ipocriti…va doare ?nu…doar va supara adevarul...cum poate o pustoaica de 19 ani sa-mi spuna mie de 40 sau 50 ani ca gresesc…ce nesimtire…dar tu adultule cum iti permiti sa nu-ti mai amintesti cum erai la 19 ani ?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!