poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1349 .



crima !
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [coffeecup ]

2010-01-27  |     | 



Am vorbit cu el…ieri….m-a invitat la el acasa..am fost!
I-am spus tot ce aveam sa-i spun!i-am aratat fotografii cu mine cand eram fericita….i-am spus ca m-am apucat de fumat..a dat usor din cap de parca ar fi fost la un concert jazz…mai intai nu stiam cine este…arata ca tatal meu…numai ca era linistit si nu i se citeau regretele foarte des pe fata…mai avea cate un oftat din cand in cand dar atat!
M-a intrebat de ce vreau sa traiesc!Ii-am raspuns ca sa nu mor cu regrete..dupa care m-a intrebat de ce nu fac nimic in afara sa stau….asta e tot ce vreau ?i-am spus ca mi-e frica…si mi-a raspuns ca decat sa traiesc cu frica mai bine mor…Si m-a enervat la culme…incepusem sa tremur…stiam ca avea dreptate…dar am inceput sa-l omor iar azi…. –de ce ai inviat ?era asa de bine cand erai mort….nu ma mai durea asa….te-am ucis o data..te voi mai ucide si a doua oara….nu ai voie sa faci asa ceva..ce fel de..dumnezeu esti tu ?si m-am oprit foarte greu din tot felul de acuze…dupa care am trantit usa pe care scria viu colorat :DUMNEZEU si am plecat acasa…
De fapt ,m-am dus intr-o gara si am inceput sa numar sinele…sinele parca imi spuneau sa mor…imaginatia me bolnava….mintea mea poluata….ma hotarasem ca nu mai am nevoie de oameni….de dumnezeu…de nimic…..decat de sinele acelea nevrotice din mintea mea….iar apoi m-am trezit…eram acasa…in patul meu…de acasa….si a fost doar un vis desi cautam din rasputeri un semn care sa-mi spuna e adevarat…e real….nu e !in loc de dumnezeu l-am ales pe tata…in loc de sine…am drumul spre iad pavat cu intentii bune….dar eu l-am ucis iar…pana data viitoare !

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!