poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3005 .



O iubire destramata 9
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-02-14  |     | 



O iubire destramata 9


Pe la 13,20 s-a gandit si prietena sa plece, ne-am pus in pat si i-am zis Arianei ca se apropie timpul sa plec si eu, dar ea a inceput sa ma sarute si sa ne incingem din nou, asa ca mi-a venit idea sa-l sun pe sefu si sa-I spun ca intarzii o jumatate de ora , ca vin de la tara cu autobuzul si ca ajunge mai tarziu. Dupa ce ne am dezbracat de tricouri eu am inceput sa ma joc cu mamelele iar ea sa ma mangaie usor pe tot corpul excitandu-ne la maxim.Mi-am dat pantaloni jos si am inceput sa ne prostim mai mult , cum si eu si ea era la prima aventura de acest gen incercam sa o facem usor ca atat si pe mine ma durea dar si pe ea. Dupa ce de durere am uitat fiidca venise mai mult placerea am inceput sa ne simtim parca in al noulea cer, o faceam usor provocandu-ne o placere de nedescris desi nu o patrunsesem de tot era ceva de domeniul fantasticului. A fost ceva mirific este greu de descris ,eram ud de transpiratie , Ariana parca uitase de durere si se simtea super, ne am terminat amandoi fericiti lundu-ne in brate si sarutandu-ne indelung si multumindu-ne fiecaruia pentru aceste moment.Am stat sa ne linistim putin in pat delectandu-ne cu muzica si visand la un viitor mai frumos pentru noi care il speram pana cand moartea ne despartea, dar se va vedea in final ca doar am visat frumos, dar nu s-a realizat visul. Am plecat la serviciu dupa ce am sarutat-o pe gurita ei dulce si pe ochisorul din care mereu ii cadeau lacrimii,ajungand la serviciu exact cu o jumatate de ora intarziere, seful ma inteles si a zis ca nu –I nimic. Am inceput sa lucrul fericit ca pentru fusese o zi minunata pana atunci si vruiam sa fie si in continuare.Seara m-am dus la nasa spunandu-I ca iara am schimbat tura si ca a doua zi sunt de dimineata.

Urma o zi memorabilia pentru mine,29 august 2003 , o zi pe care o voi tine mereu in minte si va mai fi una exact pe aceeasi dat dar luna viitoare care vor ramane in cutiuta cu amintirile cele mai placute din viata mea si care au un locusor aparte. M-am trezit la 4.30 , am mancat si am plecat la serviciu, in aceasta zi imi schimbasem tura stiid ca este ultima zi cand voi mai sta cu Ariana impreuna la bloc, fiindca de luni venea acasa sora ei. Am ajuns la serviciu si eram tot timpul bucuros gandindu-ma ca voi avea o dupa amiaza intrega cu Ariana.Timpul a trecut repede si pe la 12 m-a sunat Ariana sa imi spuna ca totul a fost ok la examen si sa ma intrebe daca vin mai repede ca ii e dor de mine, i-am spus ca nu va dura mai mult de o ora si jumatate si o sa fiu langa ea. I-am spus sefului ca nu pot sta mai mult de ora 1 ca am treaba, dar cum era acesta m-a facut ca la unu fara ceva sa urc la masa, am mancat la foc automat si la unu si douazeci am fost la bolc la Ariana. Am sarutat-o si am felicitat-o fiindca a zis ca facut bine la examen, ne am odihnit putin si timp in care Ariana imi povestea cum a fost la examen si ce o asteapta sambata si duminica adica ca se duce la cules de porumbii, o adevarata placere.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!