poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 883 .



O iubire destramata 10
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-02-15  |     | 



O iubire destramata 10


Pentru ca nu se stie cand vom mai avea ocazie sa fim singuri am inceput sa ne sarutam si sa ne mangaiem delicat oferindu-ne unul altuia placeri de nedescris, dar tocmai cand incepuse sa fie mai frumos bate cineva la usa,sari imbracate,fa patul, prefate ca citesti un ziar ca totul sa para ca si cum nu se intamplase nimic.La usa era vecina care o pierduse pe fata ei si o intreba pe Ariana daca stie unde e plecata. Nu ne trecuse cheful de distractie si cum s-a intors Ariana am inceput din nou sa ne sarutam si sa ne dezbracam de haine ca ne cam incurcau si de care puteam sa ne oferim placeri mai frumoase. Excitandu-ne la maxim a venit si clipa cand acea zona mirifica sa fie mai adanc explorata si cu o dure care se impleticea cu placerea am patruns mai adanc in Ariana,provocandu-ne senzati de nedescris fiind pentru prima oara la amandoi. Dar se putea, exact cand placerea era in toi iar bate cineva la usa, iar sari si imbracate si iar sa dus naiba aventura noastra, la usa era o alta vecina care neavand ce face statea de taina cu Ariana la usa,eu intre timp luasem un ziar si cautam sa imi gasesc gazda. Stand de taina cu vecina Ariana vede pe scari ca urca si Roby,a venit repede in camera sa imi spuna si sa ii spun lui Roby ca atunci venisem si ca asteptam sa plecam impreuna la tara. Cand a venit Roby l-am salutat si mi-a zis sa bem o cafea pana ce pleaca, ca are o treaba in Bariera si ca nu sta mult. A trimis-o pe Ariana pana la masina sa ia niste soda ca sa o ducem la tara, dupa care a mai stat putin a beut cafeau si a plecat spunandu-mi ca casetofonul il va face ala si cu camera de inchiriat incearca ceva. Se facuse ceasul 5 si eram din nou singuri, eu povestindu-i Arianei ce frumoase zile am petrecut impreuna si ca nu se stie cand vom mai avea astfel de ocazii. Si am inceput iar sa ne sarutam,eu incercand sa-i provoc placeri frumoase jucandu-ma cu limba pe sfarcurile tatelor coborand usor spre buric si cu o mana masand-o in acea zona mirifica in care Ariana inca mai simtea o durere. Dupa cateva clipe Ariana a ajuns la placerea maxima provocata de mine si mi-a zis sa nu mai stau pe ganduri si sa o patrund. O durea dar numai zicea nimic caci placerea era mai mare ca durerea, dupa aceea am inceput sa o penetrez usor cu miscari usoare de dute vino, durerea era o nimica toata acum pentru noi care devenise o senzatie de placere enorma ajungand dupa cateva momente la punctul final cand unghiile ei se infipsesera in spatele meu iar eu terminandu-ma fericit pe pieptul ei. Am stat putin in pat si ne-am linistit, sarutandu-ne indelung, dupa care ne-am dus la baie sa spalam prosopul cu care ne stersesem,in timp ce ne spalam ne intrebam unul pe altul daca ne-a placut. A fost o placere maxima o adevarata aventura fantastica pe care o voi pastra mereu in amintirea mea,a fost ceva de nedescris ca intr-o poveste. Atunci ii multumeam lui Ariana pentru tot ce a facut, pentru ca mi s-a daruit, pentru ca ales ca cu mine sa-si piarda virginitatea, dar si acum ramane acelasi respect si gand de multumire pentru tot ce a facut, acestea sunt cuvintele pe care i le spuneam atunci: “Te iubesc Ariana, esti o printesa pentru mine,esti fericirea vietii mele.” Dupa ce am terminat de spalat Ariana sa schimbat lundu-si pantaloni pe ea,schimbandu-se in fata mea am vazut ca isi luase niste chilotei pe care erau desenate multe buze langa care scria KISS m-am aplecat si am sarutat-o,ea ridicandu-mi capul si sarutandu-ma pe frunte.
Dupa care am mai stat putin am luat tot ce trebuia sa luam pentru la tara, ne –am uitat pe lista pe care o lasase Roby ca sa-i luam lui Aly,fata lui,si am plecat cu amintirea acelor aventurii si a acelor zile frumoase si cu speranta ca poate vor mai fi. Aventuri au mai fost si mult mai frumoase si cu multe peripetii pe care le vom descoperi pe parcurs, au fost si credeam ca niciodata nu vor avea sfarsit prin cate am petrecut impreuna, dar s-a vazut ca cea pe care o iubeam orbeste nu ia mai pasat de ce a fost si a uitat totul.Sa vedem daca cine citeste pana la capat poate uita asa repede aceasta poveste cum a reusit ea.
Am verificat geamurile, apa, gazele si am coborat din bloc, eu cu o plasa intr-o mana si cu un rusac in spate iar Ariana cu alta plasa, am luat de jos de la magazin suc si cornuri pentru Aly si am plecat spre gara. In statie am mai stat putin pana sa vina autobuzul iar cand ne-am urcat in el se uita lumea la noi ca la felul paisprezece,pentru ca se mirau ca ne vedeau pentru prima data impreuna si ne statea asa de bine. I-am zis lui Ariana ca cobor si eu cu ea in aceeasi statie ca sa beau o bere cu un prieten, dupa ce am coborat am sarutat-o pe gurita ei dulce si pe ochisorul care mereu ii cadea o lacrima cand se despartea de mine si i-am zis ca ne intalnim luni dimineata la scoala. S-a chinuit putin cu bagajele pana acasa dar nu puteam sa o conduc ca ma vedea sora ei, cea care niciodata nu ma acceptat si nu ma vrut sa ii fiu aproape de sora sa, si care pana in final e singura care se va bucura ca nu ma mai vede.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!