poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1446 .



fuilosofia negurii
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [kronprinz ]

2005-11-19  |     | 



inot in aceasta mucoasa a ipocriziei politice...fara a-mi da seama ca acest "mucus grandius" se dezvolta incontinuu, si ca toti cei ce ma inconjoara sunt din ce in ce mai mult adepti ai raului profund,ai raului bun (spun ei)care le aduce avantaje scotandu-i din cursa pe cei ce sunt corecti... ma afund din ce in ce mai mult in aceasta mare imensa de lipitori si gandaci de colorado, de tantari si de muste tete...si le simt muscaturile șirete ce nu ma lasa sa gandesc rational , si ma fac sa calc stramb in ciuda educatiei parantesti...
ei sunt asemenea hienelor care nu ataca decat in haita, o haita insa care a rezistat tuturor"vanatorilor"de pana acum...

ma intristeaza gandul ca nu voi mai putea gandi limpede, ca nu voi mai putea decide eu pentru mine ci ii voi lasa pe ei sa o faca, ca nu voi fi decat o marioneta a acestor locuri pustii care cu timpul vor putrezi...vor putrezi exact cum si trupurile noastre o vor face... ochii nostrii se vor transforma intr-o mica metropola a viermilor,viermi care isi aleg prada la intamplare...

ma intreb daca cei ce sunt boagati nu se intreaba cumva:"dar oare de ce eu am bilet in primul rand la teatru?de ce eu sunt cel ce dintotdeauna a fost privilegiat?oare lumea ma place ca si persoana sau ca si persoana...cu bani?oare nu aceleasi infectii urinare voi avea si eu?"

stii ce-i interesant?e interesant faptul ca,fie ca vei avea unul din brad sau unul din stejar sau mahon el tot cosciug se numeste...tot din patru bucati e facut si tot " six feet under" "parcheaza"...e hilar ce simplu pare...

am un scenariu:un oligofren(un copil al strazii) si un doctor(sau un judecator sau un alt om "cu stare")mor in acelasi timp...accident grav fete mutilate...sunt dusi la aceasi morga...din cauze suspecte familia doctorului il ia pe mort..dar nu al lor,ci "al strazii"...inmormantarea ce se face e una grandioasa...familia s-a ocupat d toate pana la ultimul detaliu:bocitoare...
este "asezat" intr-o cripta "imbracata" in marmura..."mausoleul familiei.." care le apartine inca din secolul trecut.e un fel de sacrilegiiu adus mortilor care"isi odihnesc oasele in acel pamant".
...si totodata monument de fala...


ma intreb cum poti sa te duci intr-un cimitir si apoi sa mai ai curaj sa barfesti mormintele???tata florica:"uite il vezi?a muncit ca un prost toata viata...si acum copchii nici nu mai vin sa-i smulga iarba"dupa piept"...de geaba a facut avere daca acuma' urmasii o beau...s-a ales prafu de averea ta mai 'culaeee..
tata maria:la' fa ca si noi cand o-m ajunge crezi ca mai vin copchii la noi sa -ne aprinda o lumanare...nu vin ei sa iti aduca o cana cu apa...al meu al' mare nu a mai venit de doi ani!!!cine mai stie de el...am vorbit cu el si mi-a zis:mama ma insor..si io i-am zis:maica insoara-te da la mine sa nu mai vii cu fufa aia ca va rup picioarele la amandoi...
tata florica:auzi i-a lasa asta...da' asta mare asa a cui e?nu-i a lu 'culai alu fierastraoaru'?
tata maria:nu fa...asta e a lu 'ala mah...ala care sta p ulita cu pamfil..ahhh pamfil a lu'getuta...


si umilul nostru cersetor se odihneste pe marmura alba asemeni aceleia de la palatul copiilor,sau de pe scarile tribunalui pe care le cunostea foarte bine...
au gasit un loc si pentru " cersetor"( omul bogat):la capatul cimitirului...si pentru ca plouase in ziua acea afara popa nici nu a mai ajuns acolo..da'l-a rugat pe paraclisier sa-i faca slujba mortului

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!