poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1530 .



Mi-e dor de tine
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [LacrimaNeagra ]

2002-03-25  |     | 



Dimineata, noapte, nici eu nu stiu ce mai e, nu pot sa dorm, nu pot nici sa stau treaz. Am visat ceva ciudat, nici nu imi mai aduc aminte ce. Stiu doar ca erai si tu acolo, frumoasa ca intotdeauna. E intuneric si ma plimb pe langa fosta noastra casa, norii parca incearca sa zugraveasca chipul tau si nu stiu daca au reusit...poate ca da, poate ei au reusit sa te vada asa cum eu nu am reusit, sau poate am gresit, uitand deja chipul ce mi-a fost drag, sau poate e intunericul. Intunericul care ne era candva protector ma macina acum, nu imi mai ingana somnul. A observat si el ca ceva lipseste. Nu stiu cat de real suna, dar imi este dor de noptile de atunci; spun atunci de parca totul s-a intamplat acum multi ani si totusi, totusi au trecut doar sase zile, sase nopti, sase lacrimi. Sufletul si inima incep sa se goleasca, nu prea imi pasa, doar particica aceea a ta nu vreu sa dispara. Imi este teama sa nu uit chipul tau, vocea ta, privind doar poze si ascultandu-te cum imi vorbesti din departare. Imi este teama de singuratatea pe care o iubeam inainte. Ma plimb, ma plimb si nu stiu unde merg, de fapt ce conteaza, important e doar sa iti pastrez imaginea vie, chiar daca ar insemna sa ma trezesc in fiecare noapte si sa strabat acelasi drum pe care il strabateam impreuna, de atatea ori. Drumul nu mai este la fel, e atat de pustiu fara vocea ta, doar timpul mai trece la fel de repede ca atunci, doar ca atunci regretam, iar acum trecerea timpului imi alina dorul. Nu stiu cum, simt ca incep sa te dezamagesc, barbatul puternic pe care l-ai lasat in urma incepe sa moara, se intoarce in lumea care l-a creat, o lume a umbrelor, a soaptelor, un taram al minciunii. Lumina fiecarei lumanari imi aduce aminte de tine, cafeau din dimineata desi nu e la fel de buna ca a ta, imi aduce si ea aminte de tine. Totul e plin de tine, de parfumul tau, de soaptele tele, doar eu...doar eu nu mai sunt acelasi, doar eu nu mai am particica din tine pe care o aveam, doar eu...dar tu...eu sunt singur, eu nu mai sunt eu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!