poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2856 .



recurs la memorie?
personale [ Gânduri ]
pentru Raluca

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [moescu ]

2006-03-13  |     | 



salutare,

ce surpriza!sa scriu,pe yahoo,nu am facut-o de multa vreme ca astazi,3 mesaje!
lumea se instraineaza,printr-un efect de bumerang al fenomenului internet(caci constientza putintzei de a fi in contact cu celalalt aduce cu sine frustrarea si sentimentul de tradare datorat minimalitatii si subtirimii contactelor ,de fapt),si eu incerc sa investesc acum putin timp intr-o incercare de a risipi aparentele si falsele impresii...caci de fapt,adeseori traim intr-un mod extrem de curios si banal de straniu de stupid, cu false impresii...sau poate ca nu?
cand Penelopa il astepta pe Ulise ,ce s-ar fi intamplat de ar fi existat si ...internetul?

ce anume dispozitie sufleteasca dispare din noi odata ce un om,apropiat noua sufleteste odata dar luat de viata si manat departe si in nestiut,re-apare si devine ...accesibil?gasibil?"facil"?

nu mai putem trai cu o anumita "imagine prezervata" a persoanei,ni se neaga instant si inexorabil libertatea de a apela la ....memorie.memoria tine de trecut,ori daca prezentul e pretutindeni,se volatizeaza memoria noastra?moare ceva din noi?de ce ne face interesant de tristi regasirea "virtuala" a cuiva vaporos de indepartat?parca straniu dorit sa ramana astfel,desi nu,in acelasi timp...

internet - realitate virtuala - dilema.

re-intalnirea in virtual ucide in mod subtil de atroce o parte din propria fiinta,caci ce altceva este memoria noastra,daca nu un loc de reculegere si regasire a noastra;in fapta buna sau pacat,in temporalitatea careia nu i ne putem sustrage...

te rog,nu ma recreiona fastuos de trist si amar pornind de la ceva ce iti aluneca printre degete...virtualitatea mea este poate pentru tine o realitate careia nu i te poti sustrage,careia poti usor sa ii pici prada.este o virtualitate care ma frustreaza pe mine de mine,de minele care nu poate fi fiind langa tine,langa voi.este pretul pe care il platesc lipsei crase de aristocratica delicatete a a vietii,este pretul "nebuniei' mele de a ma cauta indepartandu-ma,sper pentru doar o vreme,de matca...

iarta-ma,pentru modul precar in care te tin aproape langa inima mea,doar in memorie...
Serban

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!