poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1311 .



....
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [locag|rl ]

2006-03-14  |     | 



Versurile mă fac să zbor tot ce simt este bucuria de a mă mișca! Vântul îmi alintă pielea roșie, nisipul pare să dispară sub spuma mării, soarele încet apune culorile sale fac cerul sa pară un foc imens. Roșul pare să fie tot ce vezi, marea ce părea moartă acum începe să ia viața însă totul se îneacă încet în noaptea neagră doar luna mai poate zâmbi cât de puțin prin lumina sa jucăușa singura sursă în acest întuneric amăgitor... Tot ce pot vedea ce pot simți este ceața nopții... încerc să te ating să te simt, unde ești doresc să zbor să te văd să-ți pot vorbi. Aripile îmi par frânte ridică-ma ia-mă la tine nu mă lăsa aici singură... strânge-mă in brațe iubește-ma atinge-mă șoptește-mi numele suspină pentru mine! Te aștept te doresc te iubesc! Și mă întreb oare îngerii pot simți durerea? Pot iubi și suferi precum noi oamenii? Pot atinge și simți cum sângele parcă te face să zbori? Ca o ceață dispari și precum soarele de dimineața apari in viața mea să-mi încălzești sufletul cu iubirea ta! Și mă intreb atunci eu ce sunt: Înger sau Demon? Mă uit în oglindă și atunci gândurile par să-mi ia și ultima parte liberă a minții: tu cine ești? te cunosc de undeva? cum ai ajuns aici? Și apoi apari tu lânga mine... totul se schimbă cred că ai observat nu mai sunt cea de dinainte vin mereu la tine pentru mai mult ce vrăji ai pus pe mine? Părem o fantezie împreună poate doi îngeri? poate doi demoni? sau poate doar doi simplii oameni? Tu și Eu!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!