poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3621 .



Maria, pentru tine fac liceul!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [receptor ]

2007-06-19  |     | 





"Maria, pentru tine fac liceul!" Si ce daca?! Asa i-am zis..Adica mie asa mi se parea corect pe vremea aia. Era o fata cu scoala, educata, rafinata, iar eu?.. un bou.. cu opt clase plus profesionala doi ani.. mecanic-auto (asta m-a vazut tata mereu, saracu, niciodata nu ar fi crezut ca eu as putea ajunge in situatia asta, zicea : "Baiatu meu?? nuu.. baiatu meu e calculat, nu se incurca el..") Dar ce s-o mai tot lungim atata.. I-am spus: "Maria, pentru tine fac liceul!" Si ea? Ce a facut ea? M-a plesnit peste fata, zicea: "Du-te dracului de nesmtit! Boule! Pentru mine faci liceu? Il faci pentru mata si pentru tactu!" Ei, acuma spuneti voi cu ce am gresit ca m-am dus umil la ea si i-am zis.. cum i-am zis? stati sa imi amintesc cum i-am zis.. aa da :"Maria pentru tine fac liceul!" Va spun eu, nu am gresit cu nimic! Ea este singura vinovata de moartea ei..da! Pentru ca nu a inteles nimic din faptul ca eu m-as fi sacrificat pentru ea.. Defapt m-am si sacrificat pana la urma..da! Am facut liceul! Filologie! Si totusi, hai sa nu o mai lungesc atata.. ea domnilor este singura vinovata pentru faptul ca s-a intalnit cu mine in ziua aceea cand eu imi pusesem in minte sa o ucid prin sugrumare..da! Ea este singura vinovata, pentru ca n-a inteles.. N-a inteles nimic din sacrificiul meu..da! Nu va mirati ca nu e de mirare. Totul e foarte simplu. Si, da, tot ea este vinovata pentru moartea tatalui ei, pe care tot eu l-am omorat in urmatoarele 45 de minute.. pentru ca nici el nu ar fi inteles sacrificiul pe care l-as fi facut, pe care, defapt l-am facut pana la urma de dragul Mariei.. Filologie..da! Pentru ca tata m-ar fi vrut mecanic-auto, si nu filolog! Pentru ea am facut-o! Nu va mirati! Pentru ca tot ea e de vina si pentru moartea maica-sii. Da.. tot eu am omorat-o pentru ca nu ar fi inteles sacrificiul...



Si acum, ce va uitati asa la mine? Eu nu am nici o vina! Ea e singura VINOVATA! Daca vrei sa inchideti pe cineva inchideti-o pe ea, desi ma cam indoiesc ca o ve-ti putea judeca! Stiti? Maria.. e moarta..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!