poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1077 .



Drumul spre...lumină!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-12-10  |     | 



Neliniștea grea și gândul ce doare îmi alungă somnul și ochii încep să mă doară. Aveam să înfrunt o altă dimineață fără să pot să-i spun că îl iubeam, o dimineață plină de lumină. Cafeaua este mai amară ca altădată și s-a răcit, nu este bună de nimic, iar poza lui de pe fișier mă ceartă cu un zâmbet cald.
Icnind, un oftat evadează din pieptul meu și un murmur scăzut se simte pe buzele mele. Sunt cuvinte nerostite, iar inima plânge și se roagă încet. Adu-mi iubirea înapoi! Am să aștept și, poate vreodată, o să înțeleagă cât îmi este de drag!
M-ai trezit cu o lacrimă fierbinte ce mi-a căzut pe obraz pe când te aplecai să mă săruți și, fără de cuvinte, plângând, te-am strâns în brațe căci, plecai, și printre lacrimi calde și suspine, mi-ai spus atunci că ai să revii. Viața îmi va fi goală fără tine și oriunde vei fi, mă voi gândi la tine! Ai plecat fără să privești în urmă, lăsând doar durerea din sufletul meu, semn că ai trecut pe aici, amintirea dragostei prea scurte și lacrimi grele în ochi, căci te pierdeam dar nu de tot, nu pentru mult timp! Mi-e atât de greu și atât de frig acum fără căldura îmbrățișării tale și rătăcesc însingurată, plângând...dar cu speranța regăsirii ce se va împlini!
Timpul este prins într-o clepsidră, se scurge nemilos. Durerea ce m-apasă lasă urme, răni adânci și mă afund, mă pierd, mă sting ușor în negură privind cu înfrigurare la tot ce a rămas. Și ce-a rămas? Doar amintirea ta, iar eul meu strigă cu disperare, luptă, luptă cu timpul, luptă cu tine! Lasă-te purtat spre lumină! Dulcea lumină! Ce mult aș vrea să te cuprindă această strălucire, să radiez și eu! Din nou lumină, să privesc spre ea, să renasc în fericire, să pot simți din nou...iubirea!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!