poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1812 .



Femeile în viața bărbatului
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [kikiexpedition ]

2008-09-02  |     | 



De dragul dizertației, să facem abstracție de sex: femeile pur și simplu te enervează în pat! Dacă las tema erotică deoparte, femeile au adus, în patul bărbatului, numai necazuri! Mă gândesc uneori cu duioșie la vremea când eram adolescent, când ori leneveam, savurând singuratatea și liniștea, singur în pat, ori mi-o petreceam pe timp limitat cu o fetiță dulce si suavă…
Problemele au inceput cam după 19 de ani, cand secțiunea dormitor a devenit comună, adică de seara până dimineața, de când te culci până te trezesti. Și din acest moment, trebuie să recunosc, bilanțul este tragic: nopți horror e incă frumos spus…
Femeia care, in timpul zilei e fermecătoare, gingasă, modernă, cu sexappeal, devine in timpul nopții mutantă! Dracul știe ce influența are asupra lor salteaua sau pernele sau mai știu eu ce, dar se transformă in pat, subit, in niste ființe nazuroase, egoiste, enervante, răsfațate…
Credeți ca exagerez? Haideți, sa analizăm! Sa incepem cu tema "țânțarii".
Înainte de asta trebuie să vă mărturisesc că, in mod normal, îmi place sa dorm dezbrăcat vara langă o femeie, pentru ca, automat, țânțarii mă lasa in pace si nu mă bagă in seamă. Sunt atrași irezistibil de partenera mea. E amar asta, recunosc, și-mi pare, in definitiv sincer, rău! Dar ăsta nu e un motiv sa se spargă toate in capul meu: "Sunt ințepată din cap până în picioare!" o aud în noapte cu o voce la granița dintre leșin si isterie!
Misiunea mea după aia, ca bodyguard permanent, e destul de clară: "scoala-te si omoară bestiile! "Habar nu am de ce femeile nu fac asta singure! De ce stau numai în pat și depistează, cu ochi de argus, puncte negre pe tavan? "Acolo!", o aud strigând si iar nu ințeleg de ce mereu eu, căscând cu gura până la urechi, ciufulit si cu un ziar rulat in mână, trebuie să sar pe saltea si la semnalul ei sa omor gângania?
Cel mai mult îmi place sa dorm cu genunchii ușor adunați! Așa m-am obișnuit și face parte integrantă din felul meu de a fi!
Toate bune si frumoase! Sunt multe femei care, la inceput, se "ondulează" cu patimă după poziția ta, dar când se trece la somnul cel de toate zilele, se transfoma in niște dure și încapățanate!
Se "desprinde" de langă mine împingandu-mă cu o mană, in timp ce, cu cealaltă, trage si plapuma mea pe ea și-și apară acest refugiu cu dârzenie! Și eu trebuie sa ma inarmez cu rabdare până cand plapuma Mea îmi aparține iar mie! Abia dupa ce adoarme adânc pot să incep, cu multa atenție, sa nu o trezesc, să-mi recuceresc terenul pierdut! După ce, in sfărșit, adorm si eu in poziția mea adunată și cu inima indoită, nici nu apuc să cad in somn adânc, ca vine urmatoarea răutate: o lovitura brutală (de obicei cu cotul ) mă nimerește in coaste: "Sforăi!" Eu nu aș face asta niciodată! Să o trezesc din somn? Si in nici un caz la modul ăsta brutal!Pe mine mă încîntă chiar atunci cand o aud vorbind in somn sau când uneori "toarce" ca o pisicuța!Auzi! Sa o lovesc eu cu cotul? Dar la femei se pare ca le e indiferent că mâine dis de dimineață trebuie să mă scol devreme si am si o întalnire foarte importantă! Dupa "lovitură" ele adorm instantaneu la loc, pe cand eu, cu ochii mari cât farfuria, incerc să-mi regasesc in intuneric liniștea si somnul si nu mai reușesc! Cel putin nu asa de repede!
Și dacă ăsta ar fi singurul atac corporal!… Stă omul liniștit sub plapuma lui, tocmai gata sa cadă intr-un somn adânc si vine, … rece, ca gheata. Picioare inghețate de femeie se strecoară incet dar sigur între pulpele mele. Acolo trebuiesc incălzite. Poți sa bati in retragere, poți sa incerci să te refugiezi, nu ai nici o șansă! "Ghețarii" moi de sub plapuma sunt mai tari decât vointa ta! Toate femeile au picioarele reci! Toate! Și nu cunosc nici un fel de milă! In tacere dar hotarâte vin in timpul nopții și sug căldura corporală de domeniul gigacaloriei!
Teribil! Și nici măcar atunci nu ai liniște! După ce le-ai dezghețat, după ce ai renunțat la poziția ghemuit, după ce ai terminat sa mai sforăi…atunci "aud ceva". "E cineva in casă!" o auzi șuieradu-ți in ureche. "Trosnește ceva, tu nu auzi ? "Solia” e iar clară ca si lumina soarelui! Te dai jos înarmat cu vreun umeraș de lemn sau altă armă de genul ăsta, orbecăi ca tâmpitul in chiloți prin camera scufundată in intuneric ca sa alungi "infractorul", daca gasești vreunul. Cauți, ca orice barbat în care s-a trezit instinctul de protejare a femelei! Te intorci cu mandrie de cocoș sa-i impartașești vestea liniștitoare ca nu e nimeni si poate dormi linistită, dar ea doarme adânc de mult, iar cine crede ca dimineața chinul a luat sfârșit, se inșeală amarnic !
Ca intr-un film horror în care crezi că ai depasit momentul culminant și tocmai in acel moment te surprinde cu altceva si mai teribil. Problema pleacă de la ritmurile diferite de dormit: eu lucrez până noaptea tarziu și nu ma trezesc odata cu găinile! Pentru cei ce dorm singuri, nici o problemă! Dar ce te faci cand partenera la ora 6 e dreaptă ca o lumânare? Se mai asează iar in pat, se plictisește, incepe sa-ți puna fel de fel de intrebări fara noimă, te gadilă, te ciupește, cască ostentativ sau are chef de "conversații umede"…
După ce am vânat noaptea vampiri pe pereti, după ce am primit drept multumire cateva coate in coaste și am umblat ca tembelul in chiloți sa vanez fantome și m-am reîntors in pat constatând că iar am fost dezmoștenit de plapumă, a inceput să mi se cam acrească!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!