poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1532 .



Jubileu
personale [ ]
implinirea a 365 zile de libertate si fericire deosebita

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Caesar Iulius ]

2006-05-12  |     | 



Pe data de 13 Mai 2005 am rupt definitiv pactul semnat pe 01.Noiembrie 1988, incheiat intre mine si cea care avea sa-mi transforme viata intr-un de neimaginat calvar, cu exceptia celor 31 zile de fericire avute impreuna, am fost supus celor mai groaznice torturi, charisma rautatii plutind nestingherit in acea asa-zisa casnicie. In aceasta perioada am fost mai mult arestat, interogat, fiind nevoit sa mint in incercarea de a salva onoarea copiilor mei, de multe ori trimis spre esafod, dar ii multumesc lui Dumnezeu ca S-a Indurat de sufletul meu, Salvandu-ma de fiecare data, tot El fiind Acela care, Vazindu-mi suferintele, mi-a trimis acel minunat Inger pazitor care inca din noapte dintre 23 si 24 Aprilie 2005, a avut grija sa iau cea mai importanta hotarare a vietii mele si sa-I urmez Calea plina de Lumina si incredere ca pot incepe o noua, viata pe care sa o incep, plecand de la repararea greselii pe care am facut-o cu 19 ani in urma, 05 Mai 1986, cand fara sa ma gandesc prea mult am fost trecut pe lista arestatilor intocmita de insasi Intunecimea Sa, Satana, care a numit-o pe Participiul meu (Supin-a suna mai bine, dar nu pot incalca regulile gramaticale, acestea fiind deja supuse torturii de ,,capacitatile intelectuale'', ce au trecut intre timp la suptul maduvei din ciolanul din care nu mai au ce roade) sa ma si execute, intr-un mod asemanator, cu ritualul practicat in lumea insectelor, ma refer la femela de Calugarita care imediat dupa fecundare isi ucide si chiar devoreaza masculul.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!