poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1181 .



Agonie-ntr-o zi cu soare
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [gevellyn ]

2009-03-29  |     | 



Inca o tigara s-a dus,dupa alte tigari fumate...E un viciu,trebuie sa recunosti,dar...cateva fumuri de tigara te mai ajuta sa uiti de foame atunci cand te uiti in frigider si este plin de mancarea altora,pe cand tu stii ca de doua zile nu mai ai niciun chior,la propriu,si-ti umpli stomacul cu litri de apa,doar pentru a uita...Cand visezi la o pizza si-ti aduci aminte cu jind ultima vizita la Da Vinci sau la Kentucky,unde nu ai putut sa mananci totul,lasand in farfurie vreo 2-3 felii.Of,ce-ai putut sa faci!Numai gandul ti se pare inadmisibil,daramite fapta in sine.
Mai iei o gura de apa si visezi la raiul lui Parpangel sau,daca nu,la o portie simpla de cartofi pai,fara nimic extra-fara pretentii.Dar orice gand de genul pare o pretentie,pe moment.Mai iei inca o gura de apa si agonizezi pe agonia,este la indemana.De la grind-revolta,ajungi sa asculti acordurile triste din "sad violin"-resemnare.Ce poti sa faci?Nimic altceva decat..sa mai iei inca o gura de apa mascata de sticla de Lipton si sa-ti continui existenta trista cu gandul unui payback la urmatorul salariu.Trist,dar adevarat...
Maine,o alta zi la job,aceeasi rutina,aceeasi nervi si aceeasi oameni.Mai sorbi o cafea,mai trancanesti putin,zambind ironic cand ii auzi pe altii vaitandu-se ca mai au 10 lei pentru doua zile,apoi te-ntorci in camera goala,intr-un pat pustiu.Zilnic,totul este la fel...Peste tot aceeasi oameni care te sigura ca-ti sunt alaturi,dar care nu fac nimic sa te ajute,peste tot aceeasi singuratate,peste tot numai probleme,ipocrizie si prostie.Un alt adevar trist.A shitty life in a shitty youth-hostel with a shitty wage.Cine-a spus ca viata e frumoasa?Ce conteaza ca e soare sau ca este primavara daca nu te poti bucura de ele?Ce conteaza ca altii rad daca tu nu poti nici macar sa zambesti?Ce conteaza ca altii iubesc daca tu n-ai pe cine iubi si n-are cine sa te iubeasca?Ce conteaza ca altii au daca tu nu ai?
Si ce mai conteaza aceste randuri?Las-o balta,oricum n-are niciun rost,in afara unei destainuiri inutile...But...I do have hopes in a better day..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!