poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5387 .



Dan Norea și CUC-ul lui
personale [ ]
Scrisoare întredeschisă de la Carmen Anghelina Colecţia: Texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Noricã ]

2009-05-02  |     | 




Am primit ieri o scrisoare de la Carmen Ghioinea- Anghelina- Atropa Belladona... (punctele indică alte câteva zeci de pseudonime), cea care, deși renumită pentru blândețea și timiditatea ei, în mod inexplicabil va rămâne în istorie drept Mătrăguna epigramei românești.
Am deschis scrisoarea cu multă precauție, de la Carmen nu te poți aștepta decât la poante... Dar citind-o, am constatat că, de fapt, era o cerere timidă, ocolită și nimerită, de a intra în CUC. Am citit-o cu mare atenție, nu era vorba de orice CUC, ci de al meu. Onorat de o asemenea cerere, evident o voi onora, după ce o voi supune la vot în mod democratic.



Dan Norea este un mare poet și epigramist care, nu numai că are mult talent dar, spre deosebire de alți autori, are și CUC!…În care CUC s-au înfipt deja câteva membre superioare, ca să-l pună pe picioare. Noroc de ele, că era încă mic și-ar fi zbârcit-o…
Curioasă din fire, m-aș fi înfipt și eu în el, dar am fost refuzată politicos, pe motiv de distanță. Cică, el n-ajunge până la mine, iar pe mine nu poți pune bază c-aș ajunge până la el…Eu cred că adevărul e altul și anume, că Dan Norea s-a ghidat după înțeleapta zicală din popor, care zice să nu dai cuc-ul din mână pe păsărica virtuală, că, o fi ea - vrabia - pui, dar numai dracul știe de când e talpa iadului…
Așa că, m-am consolat cu Academia lui Păstorel, existentă de pe vremea când era bunica fată și nu știa de Păstorel, că n-ar mai fi rămas mult timp așa…

Revenind la CUC-ul lui Dan Norea, am aflat că ar fi avut cerere și de peste hotare, tocmai din Slobozia și Veneția, c-acolo se-ajunge mai ușor decât la Iași. De la Veneția i s-a oferit în schimb și-o doagă, în completarea celei lipsă.
Se pare că cererea a fost onorată, încă n-am aflat cum a rămas cu doaga, dacă e tot în Veneția sau încă e lipsă…(Dacă ar fi fost după mine, l-aș fi avertizat pe Dan că nu-l văd bine cu Scaietele Poștei Române înfipt în CUC, dar nu te poți băga așa, hodoronc-tronc, peste fanteziile unui CUC masochist, fără invitație…Între noi fie vorba, am auzit că a mers până acolo, încât, după ce i-a intrat în CUC până și Comandantul Casei Armatei, și l-a mai băgat și-n Cercul Militar!)
Cică, s-a-nfipt bine și-n Cugetul Liber al constănțenilor! Să se mai mire careva, dacă, peste câțiva ani, înainte de majorat, îl găsim în Hustler!
A dracu’ CUC!

Apăi, n-are decât să-i crească CUC-ul tot mai mare și să-i fie mereu tare și jucăuș!

ÎN UMOR!


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!