poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1416 .



Tristete
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [magic ]

2002-05-22  |     | 



Daca as putea macar pentru o zi sa uit de timiditate, poate as fi si eu mai altfel! Dar nimeni nu ma ia in seama, ba chiar ma batjocoreste, daca as putea macar pentru o zi sa ma simt iubit cred ca as fi in al 9-lea cer! Daca as putea sa renunt la viata fara sai para rau cuiva jur ca as renunta! Dar uite nimeni nu ma iubeste, prietenii ma i-au peste picior pentru ce? Pentru ca sunt prea timid! Tot ce as vrea in viata asta nu ar fi mare lucru : as vrea sa fiu iubit asa cum iubesc eu, as vrea sa fiu respectat asa cum respect eu! Dar ce pacat ca o fata AZI nu iubeste un baiat daca nu are bani, il iubeste atat timp cat are bani si ziua urmatoare PA!
Tot ce simt in sufletul meu acum e gheata si flacari! Simt numai indemnare catre rau! De ce? De ce se mi intampla numai mie! De ce nu pot fi fericit macar pentru o zi! Atat am cerut si eu, dar soarta, soarta asta e prea rea cu unii, cu altii pe blanda! De ce nu e blanda si cu mine, de ce ma face sa ma simt intodeuna prost? De ce isi bate joc de mine tocmai atun ci cand imi este lumea mai draga! Oricum ma multumesc cu ce am! Poate ca as vrea mai mult, dar in adancul inimii mele stiu ca nu se poate! Poate ca Dumnezeul Acela Mare de sus nu ma vede pe mine, ce s-a intamplat cu El, poate nu mai vede, poate s-a saturat si el ca mine de viata, poate nu ii mai pasa de nimeni, nu mai inteleg nimic, totul acum e negru, alb nu mai exista, a pierit in ura si neintelegere! Oricum sper ca Dumnezeul Acela cel iubit sa se trezeasca o data si sa vada cum a fost lumea si cum a ajuns! Imi pare rau cand vad ca oamenii sufera si poate in sufletul meu sufar si eu pe langa ei, pentru ca stiu cum este sa suferi! Prietenii mei, ce sa spun despre ei, nu sunt prieteni cu mine decat atunci cand vor ei; atunci cand ii ajut, prieteni ade var ati jur cu mana pe inima ca nu am avut in viata mea; aam avut noroc cu internetul care ma ajutat sa-mi fac prieteni virtuali! Pana la urma intrenetul este viata mea, este inima mea! Ma bucur ca exista, este cel mai bun prieten al meu! Sper ca va dati seama ce este in inima si ce va fi in continuare! Oricum sunt prea mic si nu cred ca realizez ce spun, dar fiewcare cuvintel este din toata inima! Cam atat cu gandurile mele!
Voi ce credeti?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!