poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2373 .



ceea ce cautam noi nu se gaseste aici
personale [ ]
stereo

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [bulletproof ]

2006-09-06  |     | 



"...ceea ce cautam noi nu se gaseste aici..."

Incerc sa imi tin picioarele pe pamant in timp ce mainile se misca in aer intr-o muzica pe care o aud doar eu. M-am intrebat mereu oare cum ar suna soundtrackul vietii mele. Poate cand m-am nascut era pe fundal "I saved the world today" de la Eurythmics si poate chiar o auzeam pe Annie cantand dintr-un colt "hey hey I saved the world today everybody's happy now, the bad things gone away". Cel putin ironic asa ar trebui sa sune.
Ce momente importante mai exista in viata? (Pentru ca stiti ca in filme baga cate o melodie in momentele cruciale...) Presupun ca momentul cand mi-a murit prima oara cineva important in viata. Atunci cand am vrut sa fug departe departe departe si sa nu stiu ca exista moarte. Si nu am reusit pentru ca stiam ca daca plec de acolo nu o sa mai vad persoana aia niciodata. Poate ar fi mers poate Suede cu "By the sea"...versuri cum sunt "She can walk out anytime anytime she wants to walk out, that's fine. She can walk out anytime anytime she feels that life has passed her by. And when I start my new life I won't touch the ground, I'm gonna try hard this time not to touch the ground."
In continuare, un alt moment destul de interesant pentru mine a fost cand mi-am dat seama ca pe langa ascultat muzica pot s-o si cant. A fost o micuta revelatie. Pana atunci nici nu deschisesem gura sa cant vreodata. Poate doar la dus. Poate ar fi mers "Exit Music" cu Radiohead (wake from your sleep, the drying of your tears, today we escape, we escape). Cred ca in momentul ala am scapat de toata timiditatea care m-a inconjurat pana atunci. Desi melodia e putin cam deprimanta, cred ca ar fi mers.
Cred ca toata lumea are o greseala din tinerete pe care o regreta si mai tarziu, si se intreaba dar daca.. Dar alegerea ar fi dus la alte multe variabile, care pot primi aceeasi intrebare. "Like the naked leads the blind, I know I'm selfish, I'm unkind. Sucker love I always find, someone to bruise and leave behind." Mai trebuie sa zic cine canta? Placebo.
Pentru momentele frustrante din liceu cand te lupti (intr-un fel si fara sa vrei) ca sa obtii privirile celorlalti, sa fii "popular"...chiar melodia cu acelasi nume (Nada Surf). Nici nu mai citez, cred ca toata lumea o stie. Pentru momentul in care nu mi-a mai pasat de asta: "Passenger" (Deftones). Adica "This time wont you please drive faster? roll the windows down, this cool night air is curious, let the whole world look in, who cares who sees anything?"
Pentru prima oara cand m-am indragostit. Asta e grea. Am cateva nominalizate. Prima ... "Passive aggressive" (Placebo): "Every time I rise I see you falling, can you find me space inside your bleeding heart?". O alta tot de la Placebo ar fi... "Post Blue". "It's in the water baby, it's in the pills that pick you up, it's in the water baby, it's in the special way we fuck, it's in the water baby, it's in your family tree, it's in the water baby, it's between you and me".
Pentru despartirea de care o sa vorbesc si momentul de refacere, care a persistat mult..."Maybe we're victims of fate, remember when we'd celebrate, we'd drink and get high until late and now we're all alone...Wedding bells ain't gonna chime with both of us guilty of crime and both of us sentenced to time and now we're all alone". (Placebo - "Protect me from what I want")
Iar cand voi muri vreau sa se auda pe fundal Leni.
"I kneel before her, beneath this frozen sky
Beneath her shoulder, beneath her evil eye
She towers over this male who is a fly
My sci-fi lullaby"



In curand, pe ecrane. Cu Surround.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!