poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1677 .



Gânduri pentru tine.
personale [ ]
declarație

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [magdusar ]

2006-09-19  |     | 



M-am corât din universul magic și trist ca să te văd zâmbind pe tine și să îți zâmbesc și eu. Am fost închisă în acea colivie iar tu mi-ai dat libertatea, m-ai învățat să respir din nou, m-ai învățat că viața merită trăită. Fie ca pe drumul tău să găsești...
-destulă fericire pentru a rămâne dulce
-destule probleme pentru a te întări
-destulă nefericire pentru a rămâne uman
-destulă speranță pentru a rămâne fericit.
Persoanele care sunt fericite nu înseamnă că au ceea ce este mai bun ; simplu, ele exploatează la maximum tot ce le iese în cale. Cei nefericiți în schimb se agață de tot ce le vine în drum și învață din nefericirea lor să devină mai buni, mai răbdători.
Fericirea așteaptă pe...cei și cele care plâng...cei și cele care suferă...cei și cele care caută...cei și cele care se implică...cei și cele care se iubesc...pentru să doar aceste persoane lasă în urma lor amintiri care au importanță în viața lor.Uită trecutul, abandonează în spatele tău și greșelile și durerile, așa îmi spuneai atunci. Eu te-am ascultat și... Iubirea se naște atumci când nu te aștepți, vine de acolo de unde nici nu gândești, cere exact atunci când nu ești pregătit să dai, îți oferă atunci când nu ești dispus să primești...
Pentru că tu ești important pentru mine, am greșit în fața ta și a mea. Sincer îmi pare rău !...Viața nu m-a invățat când să spun ? Eu am făcut-o atunci când am simțit că nu am voie să te mint și am spus sincer omului pe care îl iubesc că asta simt. A rămas ca o amprentă în viața ta, într-un fel sau altul…Știu, dar nu am vrut să fac rău spunînd : te iubesc !... Nu am glumit și crede-mă că m-am bucurat ce am simțit. Nu cred că mă voi mai întâlni curând cu acest sentiment sublim. Nu eram pregătită nici eu să intru în viața ta cu acest sentiment. Ele au fost curate așa că privește partea cea bună a lucrurilor. Avem ce învăța și acum, măcar să zîmbim, că de iubit putem să o facem și altfel, tu știi că nu vom pierde nimic. Povesteș-te acelora care au suflet ca noi, că e minunat să iubim și să deschidem ușa spre o viață mai fericită.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!