poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1889 .



Despre prietenie, dragoste și eșec
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nextmarius ]

2007-01-10  |     | 



Prin natura lor, nu pot fi prieteni. Ei trebuie sa formeze un cuplu. Un întreg. Un întreg care când a fost sortit să fie despărțit. Se încearcă uneori stabilirea unui altfel de tip relațional între cei doi - în speță prietenia, amiciția pentru alții, un tip de relație non - sexuală. Dar aceasta e sortită eșecului în cele din urmă. Cauzele: multiple. Cei doi ajung să se cunoască atât de profund încât vor constata că au atâtea puncte în comun și atunci intervine întrebarea: oare de ce noi nu suntem împreună? E normal să se întâmple așa. Să nu uităm că orice relație de prietenie se bazează pe interesele, afinitățile comune ale celor implicați în relație, iar o altă relație dincolo de cea de prietenie se bazează tocmai pe atracția contrastelor. Dacă se face pasul greșit și o relație de prietenie care se înfiripă între două persoane de sex opus devine mai mult decât ceea ce a fost la început, rezultatul nu poate fi de bun augur pentru relația lor. Sunt multe astfel de relații care au început de la prietenie, și prea puține care chiar și-au urmat cursul firesc. Asta poate pentru că erau de fapt „perechea”, în celelalte cazuri rezultatul a fost dezastruos. Nu numai că se va înregistra un eșec în iubire, dar se va pierde și o prietenie. Nu știu câte „prietenii” care au încetat, au reușit să devină prietenii. În orice situație, se va suferi. E inevitabil. Poți să-ți înfrânezi pornirile și să te rezumi la a continua prietenia, trăind astfel pentru tot restul vieții cu regretul că pierdut iubirea perfectă, sau vei regreta că ai pierdut cel mai bun prieten pe care l-ai avut vreodată. Înainte de a face un pas, în oricare direcție ar fi, trebuie analizate foarte bine consecințele, chiar dacă e mai plăcut să te arunci cu capul înainte. Nu trebuie ignorat deloc următorul aspect: „aparențele mereu înșeală”. Am primit această lecție și e mai crudă decât s-ar crede.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!