poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1426 .



Meniu
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Adrian Roditis ]

2007-01-31  |     | 



Am fost ales arbitrar,de soarta sufletului meu,ingemanandu-ne,contrastand,precum doua rime potrivnice,sprintare,artagoase carora le sta atat de bine impreuna.
Ma proiectez pe bolta,printr-o foaie de hartie pe care stau rastignite mii de ganduri , controverse ,idei cioplite in momente de cumpana.Insir plopi pe o strada pustie de tine cuprins de atatea sentimente pe care le traiesc simultan fara a le putea intelege.Visez o fata cu parul de foc,pe care m-a lasat sa il mangai odata,cu buze de culoarea sarutului ,solduri feline intr-o ingemanare elastica,fina ca un deja-vu.A mea…Cat de frumos suna…Al ei…Cat de frumos…Sa apartii unul altuia la fel cum valurile apartin poetic marii.Amorteala unui apus imprevizibil ca si mine,furios pentru o clipa ,ma face sa fiu spectator si sa contemplu…Nimic mai mult.Pentru a exploda intr-o secunda din nimic parca,regasind-o…pierzand-o…regasind-o.
Ma pierd printre nervurile unei frunze care plange de verdele ce-l poarta…Nu ea a ales sa fie asa…Sa o despic?…Sa o aleg?Sa stau pur si simplu pentru a-i intelege rascrucile de curcubeu in nuante de verde inchis?
Sunt un pastel ratacit printre ramuri ce isi urasc radacinile,crescand…din inalt in inalt…
Cu ea odata innecandu-ma in nisip de nepasare ,clatit de valuri traduse parca de mine in realitate,doresc,aleg.invat cuvinte ce nu inseamna nimic…nu-I nimic…pot sa le dau eu sensuri…Cuvinte pe care doar ea stia sa le sopteasca…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!