poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3060 .



O confirmare
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Amalia ]

2003-04-25  |     | 



De ce ar conta?! Poate, doar ca fapt in sine.Insa nimic nu s-ar schimba. Sau pentru detinerea unei informatii in plus...si nici macar nu ar fi una noua, ar fi doar o expunere cu cateva puncte irelevante atunci si importante in momentul de fata. Si daca ai detine informatia asta, ce ai face cu ea? Ar fi utila? Productiva? Constructiva? Pentru tine? Neah! Pentru mine? Nu ar rezolva nimic. Imi pare rau! As fi vrut ceva mai simplu, fara atatea ziduri de escaladat, fara atatea "lipsuri". Dar e un gol mare. Ma simt ca un sofer ce asteapta in fata unei bariere sa vina un tren de mult trecut pe acolo, prin halta aia, sau un tren...inexistent, nici macar asta nu stiu, eu doar vad bariera.
Nu mai stiu nimic, decat ca e un gol mare. Un vid.
Imi pare rau ca nu imi sta in putere, ca nu depinde de mine, ca zarurile le detii tu, ca nu stiu daca le-ai si aruncat deja, sau daca au fost prea insignifiante pentru a mai fi pastrate .
Stiu ca, in general, nu am cerut dovezi or argumente, insa uneori nu mai tine de incredere, nu poti sa crezi pur si simplu doar fiindca stii ca minciuna nu isi poate face loc acolo. Esti sigur de ceva, dar astepti o confirmare.(Amuzant! Cat de stiintific imi suna cuvantul "confirmare" acum!) pentru ca ai nevoie de ea, pentru ca, la naiba, esti om si daca astepti mai mult decat e necesar si tot nu ai acea confirmare, incepi a nu mai fi sigur de ceea ce parea candva un teren solid, fertil. Apar gropi, mai mult sau mai putin reale, multe speculative, multe imaginate de o minte deja mult prea confuza.
Gropi. Azi una, maine alta, ba mai apare si cate o gaura in cer. Si gropile astea se unesc si dispare totul. Nu mai ai sub picioare un pamant solid...
De ce erai sigur candva, ii negi acum pana si posibilitatea de a fi existat.
Poate de vina e doar firea neincrezatoare, pesimista, negativa a omului, sau nevoia de dovezi tangibile a individului, sau dorinta de siguranta a copilului din noi.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!