poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1674 .



Ganduri1
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [bogdan82 ]

2003-09-17  |     | 



21:23 02.01.2002

Salutare..
aveam chef sa mai scriu ceva....
ceva nou..ceva mai pe intelesul vostru.
asta pt tot timpul as avea de spus ceva nou..dar nu stiu cati ar sta sa ma asculte si cati dintre voi ar intelege.
pt ca ,sunt intr-o continua transformare....ca si societatea din jurul meu..
Tocmai m-am uitat la emisiunea "Lantul Slabiciunilor"...editia speciala in care au aparut tipele care au pozat de-a lungul timpului in Playboy.
.
Mediocritatea, superficialitatea si inocenta aceeea a lor m-a amuzat..
Alta data poate m-ar fi afectat..
Dar mi-am dat seama ca nu trebuie sa mai ma afecteze sau sa ma consume ceva care nu depinde de mine..
Ma gandeam ca ele au ales un drum in viata..dar eu cred ca nici nu sunt constiente..
nici nu am certitudinea ca ele au ales drumul asta..
am impresia ca viata a ales in locul lor..
si ca ele au fost duse de val..
si unde le poate duce valul asta?
pe o plaja insorita din caraibe,probabil.
Stii ce ma amuza?
faptul ca eu le judec oarecum ......dar am impresia ca de undeva de deasupra lor..
stii de ce spun asta?
pt pe ele nu le-ar chinui gandul ce drum am ales eu in viata sau de ce am ales drumul asta..
dar...fiecare rotita cu rostul ei in angrenaj nu?
dar ..eu cel putin mi-am dat seama ca nu poti trai pe langa angrenaj..
si ajungand la concluzia asta mi-am spus ca macar trebuie sa cunosc angrenajul...sa stiu macar din ce fac parte....si ce vrea de la mine..
m-am luptat sa imi aleg eu rolul in acest angrenaj.
Sunt fericit...si ma simt fericit..
Simt un echilibru in existenta mea..
oricum asta nu ma limiteaza...dar ma ajuta..
sa rezist la incercarile celor care vor sa ma devieze de la drumul meu.
oricine poate simti la un moment dat nevoia ..de a se impotrivi angrenajului..de a incerca sa se detaseze de el...dar cei care cred ca au reusit....de fapt se amagesc....traiesc intr-o lume imaginara....cu alte sisteme de valori..cu alte sisteme sociale ,....unde de fapt nu exista societati..unde nu exista indivizi..nu exista vointa sociala...sau realitate sociala...exista doar ce vrei tu sa existe..
iarasi ...sa nu deviez totusi intr-un vocabular pretentios..
cineva mi-a spus ceva ...care mi-a placut foarte mult.
"De fapt adevarata valoare...iese in evidenta in momentul in
care individul reuseste sa comunice o idee si unor persoane inferioare
intelectual..Asta inseamna ca a reusit sa gaseasca un canal de
comunicare..ca a reusit sa inteleaga psihologia interlocutorului...Este mult mai usor sa comunici o idee unui om care se afla la acelasi nivel
intelectual cu tine..efortul de a comununica este mult mai mic.."
si asta incerc si eu..
pt ca mi-am dat seama ca de multe ori nu sunt inteles pt ca sunt prea complex....multi au dat vina pe jocul de cuvinte..pe care sustin ca il promovez cu frenezie..
daca asta au vrut sa creada ,i-am lasat sa creada..
am mai observat ceva..
daca incerci sa devii prea complex...ajungi sa te ratacesti si tu prin labirinturile ratiunii sau sufletului tau..
de aceea acum incerc o reintoarcere spre simplu..spre comun..
poate crezi acum ca asta ar insemna un gen de nou rol..
eu o vad ca pe o experienta..
de ce sa astepti experientele de la cei din jur cand le poti provoca foarte usor si tu ...
da...sunt unele experiente care necesita prezenta a 2 persoane..nu neg existenta acestui aspect.
sunt asaltat de prea multe idei si revelatii acum.
trebuie sa le filtrez putin.
trebuie sa gasesc prioritati..daca nu voi gasi...le voi crea eu.
prioritati bineinteles la nivelul asta de idei..
nu la nivel afectiv sau profesional...unde mi-am descoperit prioritatile..sau poate ele m-au descoperit pe mine.
oricum ajunge..o sa mai scriu si altadata..cand o sa ma lase inspiratia sa scriu..sau cand o sa o las eu pe ea sa se desfasoare..si sa gaseasca revelatii, idei, ganduri...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!