poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1779 .



Copacul vietii
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Freud ]

2000-11-07  |     | 



Viata parca este o competitie in care dorim sa stim cat mai mult despre celalalt, si in care incercam sa dezvaluim cat mai putin din noi. Si asta pentru a nu ne simti goi in fata publicului! Cat de greu ne este sa ne dezbracam in fata cuiva! Sa simtim cum privirea cuiva ne cerceteaza fiecare milimetru ca o furnica grabita care ne zgarie ochiul! Imagineaza-ti cat de greu ne-ar fi daca cineva ne-ar cerceta sufletul nostru daca l-am dezvalui. Ce cosmar! ce s-ar intampla daca ne-am expune undeva intr- o piata cele mai adanci si secrete feeling-uri ale noastre. Parca imi imaginez cum imi patrund unghiile oricarui cercetator in masa mai mult sau mai putin matasoasa a simtamintelor noastre, incercand sa descopere mai mult tot mai mult pana cand se destrama tot ghemotocul format din firele stravezii ale miclor nostre simtiri! Ce oroare!
Poate ca acelasi lucru il vei simti si tu! Imi cer scuze daca ,din greseala cu a mea stiinta iti desir ghemul micului tau suflet!Practic il dezmint pe Blaga : " Eu nu strivesc corola de minuni a lumii cu, a mea, stiinta". In sfarsit!

E clar ca esti o tipa extraordinara cu un creier beton. dar asta nu inseamna ca nu ai mici scapari, si ca esti sigura ca o stanca. chiar daca incerci sa dai aceasta impresie. Exista fraze din care se desprinde nevoia de protectie si de siguranta : Imi scrii " doar ginduri razlete", dar foarte repede le enumeri intr-o structura foarte clar definita. Imi spui ca iti place sa iti scrii. Sunt o noutate pentru tine. un ghem incalcit pe care doresti sa il descurci pentru a spune: " Gata, urmeaza un nou inceput!". Te-ai intrebat daca sunt un nod gordian! Cred ca te plictisesti repede si vei lua sabia incercand sa rupi nodul dintr-o sigura lovitura. Intrebarea este : " Oare nodul este suficient de istet pentru a-l atrage pe Macedon si a-i da in momentele de plictis cate un crampei de speranta pentru a nu pune mana pe sabie si a rezolva problema dintr-o lovitura?" Hmmm. "Oare poate fi pacalit Macedon?". Dar oare nodul mai doresta sa ramana asa la nesfarsit?
Este extraordinar de placut sentimentul sa ai senzatia ca exista cineva care se gandeste la tine.Ar putea fi oricine. Esential este sa te agati de cineva. Esti foarte incordata, si din aceasta cauza simti instinctiv nevoia de vorbi, fara a fi preocupata sa gasesti o solutie. Nu vreia altceva decat sa te descarci, incercand sa iti explici si sa fii inteleasa. Cu toate acestea esti extraordinar de exigenta.dar pentru a primi mult este nevoie de a darui mult. Si acest lucru uneori te oboseste!
Esti ca un val! Cand te simti remarcata respectul de sine iti creste, si invers.
De ce scrii inceputurile de fraze cu litere mici! Nu-ti mai fie frica ! Esti cineva! Esti un om care poate sa fac orice! Nimic nu este imposibil, dar "festina lente"! Si oricat de rationala esti, sufletul tau tanjeste dupa cineva care sa te asculte si sa te inteleaga!

Oricum ai instincte foarte bine dezvoltate! Instinct de femeie dupa care sincer sa fiu sunt invidios ca barbat! Stii foarte bine sa exploatezi arta seductiei, si nu numai aceasta arta!Imi place tendinta ta de a negocia! Aplici cu corect principiu " daca vreau sa castig mai mult sa fac mici concesii acum". Iti plac detaliile, dar stii ca exista lucruri pe care cu cat le privim mai de aproape cu atat mai putin le distingem amanuntele. Pacat ca nu ai vazut "Tacerea mieilor". Actiunea nu este stralucitoare, dar actorii sunt briliante care incearca sa straluceasca printr-o analiza psihologica a celor mai negre cotloane ale sufletului uman.
Doamne , ce iti mai place sa controlezi totul in jurul tau! Felicia , exista lucruri care isi urmeaza rostul lor fara a le putea influenta. Stiu ca vei spune ca destinul poate fi schimbat. acelasi lucru il cred si eu. Viata este un copac. Pornim de la radacina si apoi alegem ramura pe care dorim sa urcam. altii aleg ramurile mai usor accesibile. Eu, tu, alegem ramurile cele mai periculoase. Iar cand incercam sa atingem ultima frunza, cadem . Doamne ce inalt e!!!!!! dar ce placut este ca in cadere sa simti ca ai smuls copacului vietii,in mana cea mai inalta frunza, chiar daca esti cadere!
Stiu ca nu te multumesti cu putin , dar ma intreb , uneori "Oare merita frunza? "
Gata!

Intradevar nu prea am somn. Ziua la servici, noaptea, in general, fac rapoarte pentru american. Dorm 5-6 ore pe noapte! in week end si mai putin. Noaptile de sfarsit de saptamana mi le pierd prin fel si fel de cluburi. Incerc sa imi traiesc viata. dar asta nu inseamna ca sunt " felix". Incerc sa ma imbat cu iluzii. Inclusiv faptul ca vorbesc cu tine acum demonstreaza acest lucru.

Apropo ce inseamna " tumna"? M-ai bulversat!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!