poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 906 .



Sfarsitul
personale [ Gânduri ]
-soarta amara-

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mindy ]

2004-07-04  |     | 



E trist, e trist sa simti ca e totul sfarsit. sa simti ca jocul a ajuns la final, ca sanse de reusita nu mai exista.
De ce am ales eu sa fac ce e mai greu....ca sa imi dau seama ca...desi am ales sistemul el nu m-a ales pe mine...poate ca se termina deja...ca e sfarsitul....ca iti sar in spate creditori, creante, rate,datorii si peste toate ti se terfeleste demnitatea de parca nici nu ai avea-o...e trist sa vezi ca in jurul tau exista doar oameni implininti...si eu stau asa...vad cum oamenii se implinesc iar eu raman in mana cu un bilet de papagal..unul muiatin sange....un bilet pe care scrie cu litere negre "Ai terminat"....s-a terminat...fara sa fac filosofie puerila...simt ca deja se apropie capatul....si ca nu mai imi am rostul in lumea asta mizera...ma tot intreb ce sa fac...sa dau oare satisfactie unui sistem lipsit de orice scrupule sa a doboare....sa dau piept cu el...am facut-o si a fost o lupta oarba...dominata de el...
Ma intreb cateodata daca Dumnezeu exista...se zice ca toate omul culege roadele propriei sale munci...dar cand aceasta munca este degeaba...te intrebi pentru ce...castigi ce :respect?nu... onestitate?Nu....prieteni nici atata. Castig doar palme, suturi si de ce nu blazare, sfidare, nervi dusi la cota maxima, venin.......poate ca sunt cel mai fraier vreodata nascut pe Pamant....dar chiar asa sa fie...nu sunt eu Demirg...da nici ultimul excrement din ploaia rece a toamnei...chiar asa sa se fi ajuns......da asa s-a ajuns....
Eu nu cer lumii nimic...nu vreau sa ma planga nimeni, vreau doar sa fiu lasat in pace...sa mai vad doar codrul verde....dar in fond eu merit acest onor de a fi lasat sa merg pe drum in plata mea sa fac ce vreau si ce imi place....poate in alta viata....
Sau poate nici acolo

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!