poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1605 .



la marginea timpului
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Alla ]

2000-11-26  |     | 



stateam la marginea timpului , intre trecut si viitor...calare pe un nor ...leganandu-mi picioarele , unul in trecut , altul in viitor....
Priveam in trecut , o fetita blonda cu parul in ochi , desena pe trotuar zane.....intr-un colt de intuneric aceeasi fetita cu parul in ochi pedepsita pe nedrept , refuza sa planga.....
....mai trece un nor...
E acolo , desculta mangaie un pisic bolnav "n-am sa-l las sa moara"...are suflet bun , spune cineva.
banca a doua , randul de la fereastra ;impecabil o tanara cu privire grea...Se uita fix in ochii apatici ai profesorului. Nu intelege......dar inteleg privirea Andrei , e trista.
"ce-ai vrea sa devii cand te faci mare?" ... nu stie , are zece doar la filozofie , cateodata la desen...
.. rade cateodata . Ca acuma , inconjurata de valuri inspumate .. piele aramie , parul pe fata.....si nisipul...
Un alt oras , nimeni in jur , ochelari si ore lungi....ridicand ochii din dosare , aceeasi privire grea ...obosita.
Ploua mereu , alt tren .. si alt tren..vantul si cateva sperante.
Trec nori.....si intr-un restaurant de lux , cineva cu parul negru si buze rosii priveste absent fereastra.......are parul in ochi si e foarte tacuta....
se dezlantuie furtuna in noapte..
lacrimi la fel.

in viitor ... muntii , zapada , un foc arzand cu patima.....cineva cu genunchii la piept privind in gol.
E liniste . nu telefoane , nu trafic
ei in jurul mesei de craciun , razand fericiti.......sunt acolo, acolo unde apartin......tin mana cuiva pe care nu-l cunosc ...it felt a second like you....un husky cu privire sincera imi urmareste fidel fiecare miscare...
autostrazi si viteza...lumini trec si trec , in dreapta mea .. nimeni.....cant cu radioul despre .. fericire.............
lumanare aprinsa pe crucea ei .. lacrimi lungi "i wish you were here"......
e o fetita blonda cu parul in ochi alergand cu bratele deschise.......o ridic in brate , miroase a camp liber si are ochii verzi.......
imi spune cat de fragili sunt macii....
.......stiu deja.

la marginea timpului , intre viitor si trecut , calare pe un nor , visam......uitand prezentul.


in fotoliu , la ora 0407,
de ziua mea...
......undeva canta cineva despre "a northern star"

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!