poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2062 .



Cei patru purcelusi
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [creion i ion ]

2005-01-25  |     | 



Intro

Afara ploua. Cesaria Evora cânta. Monitorul face ape. Lumea e mai frumoasa.
Am o plăcuta stare de dolce farniente am un prieten departe care se gândește la mine. Am o pisica invizibila care îmi toarce la picioare. Sunt la mare o baliza plutind pe loc. Ghidușii, numele vostru e biruință. Am scris dureri, am scris plăceri. În corul liniștii mă destind. Sunt primul erou.
Ascult Metallica. Sunt al doilea erou. Îndoială este numele meu. Amar e pe buzele mele. Probez pelerine de catifea rupte. Desfac un pulover in două gheme diforme, pufoase.
Al treilea erou sunt eu. Mă scarpin în creștet. Sunt Dumnezeu. Sunt Shiva distrugătorul. Sunt altceva decât scriu. Nu sunt scrisul, nici cititul.
Numărul patru râde. Eu sunt piciorul mesei. Eu sunt murdar pe fund. Eu sunt alchimistul împuțit cu dinții găunoși. Izvorul tămăduirii, berea stătută, balega din drum a vacii sacre. Eu sunt lirismul în faza de sevraj. Vă place mizeria mea ha ha eu sunt minunea, podoaba, scula prețioasă.

Primo

Înfățișat ca un pelican împelițat cuvântul poartă otrava străbunilor. În Cretacic nu avem străbuni, nu e nimeni și totuși e o sete sauriană. Blaga putea sorbi un râu fără să se sature. Mai înainte nebuloasele stând lângă foc discută cu Fratele cel Mare despre următoarea orgie pe puncte. Iar la început e cuvântul? Iar?

Secundo

Portret de bărbat cu barbă. Portret de femeie cu barbă. În sală, un fir de păr crește la două zile după.

Terțo

El ștergea geamurile în intersecție. El lua capacele de rouă de pe frunze. Levita pe unde nici n-ai îndrăzni să mergi. Era vaca de mare catifelată și albă între vacile de mare unsuroase și negre.

Scherzo

O nucă și patru frați sau un craniu și două emisfere. Operă în trei parale.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!