poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1254 .



creatzie
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [colorit ]

2001-01-24  |     | 



Buna....nu ziua...nici noaptea...nici seara...nici dimineatza....nici amiazi...
Doar buna...
Cui?...
Nu shtiu...mie ...tzie.... nu cred ca importa....
oare e ceva ce sa shtiu?...sa shtiu bine...fara sa fac gresheli?
Poate ca e ...dar mai mult ca sigur ca nu e....
Dar, nici asta nu prea conteaza...nu am de gand sa filosofez...pentru ca ma simt prea bine asha, gandindu-ma la tine...la ceea ce faci...shi cum incerci sa ma priveshti pe sub genele tale ,parca dorind sa imi aratzi ca shi din ochii tai straluceshte soarele....ca exista caldura....dar ca te sfieshti sa o aratzi pe toata, de teama sa vreau sa imi intorc fatza, sa vreau sa ma adapostesc...
Nu shtiu daca toata caldura ta va putea topi gheatza din sufletul meu...gheatza intretzinuta de frigul de afara, de gerul din gandurile mele....de singuratatea din inima mea...iar razele timide ale unui soare crud nu pot patrunde shi nu au puterea de a ma ajuta...
Ash dori sa simt ploaia cuvintelor tale ashternandu-se peste mine, curatzand tot ceea ce am incercat sa evit...
Poate mana ta intinsa e asemeni unei ramuri de maslin...o ramura pe care o intinzi shi o retragi dupa bunul tau plac...nu te juca...jocuri shtiu shi eu....sunt pe cat de placute,pe atat de dureroase...
Nu mai vreau sa ma joc...vreau sa vorbesc cu vantul....vreau sa ma plimb cu norii...vreau sa accept ramura de maslin....shi vreau sa-i savurez caldura....shi umbra...
E,poate ,contradictoriu....dar e atat de dens...e ca o ceatza intr-o dimineatza confuza shi rece de noiembrie...e ca shi cum ai vrea sa inotzi intr-un ocean de amagiri...de incertitudini....shi incerci sa nu te ineci...sa nu pieri ...sa nu te pierzi pe tine insutzi...
E ca ninsoare care cade pentru a nu-shtiu-cata oara...shi totushi,ii mai simtzi emotzia.....te curpinde shi nu shtii de ce....poate e albul imaculat...poate e doar senzatzia de puritate...sau doar de suprematzie...ca tu,singur,ca om..potzi sa calci pe acea patura fina,superba...
sau...pur shi simplu pentru ca itzi place...
Daca ash intra acum in amanunte, ash incepe cu o teorie conform careia fiecare simte, viseaza, vede ....etc....diferit...
Dar...nu vreau teorie....vreau doar sa simt....vreau sa simtzi shi tu ce simt shi eu....shi,..poate atunci...vom crea impreuna...ninsoare....verde...caldura...shi ..apoi....
toamna...abia apoi...ne vom crea,....pe noi inshine.....
E posibil?....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!